הפועל עפולה לא מצליחה לעצור את שרשרת ההפסדים. אחר הצהריים ב'טדי' היא הפסידה שוב בתוצאה 1:2 להפועל קטמון/ירושלים. השורה התחתונה: מצבה של הקבוצה בתחתית ממשיך להיות רע ועפולה היא עדיין הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה.
1 צפייה בגלריה
המאמן עידן בר און. צילום: שרון צור
המאמן עידן בר און. צילום: שרון צור
המאמן עידן בר און. צילום: שרון צור
עפולה פתחה בהרכב הבא: דלה איינוגבה, אסף אריאלי, נדיר אופק, אימרי זייד, אפיק כהן, נתן בנימין, נתנאל גולדמן, יובל יוסיפוביץ, יובל שאוט, ג'ייק רוזינסקי, ואליאור סיידר.
על משטח הדשא בטדי הציגה עפולה הרבה דקות טובות, יצרה המון מצבי הבקעה והיתה ראויה לניצחון. נתן בנימין היה מצוין. גם יובל טיטלמן שנכנס כמחליף הציג יכולת טובה. החלוץ אליאור סיידר הביא המון איכות לחלק ההתקפי של הקבוצה, אבל התעייף בשלב מוקדם מדי של המשחק.
ראויים לציון גם יובל יוסיפוביץ ואפיק כהן.
עפולה סיימה את המשחק מאוכזבת מאוד מהתוצאה, אך מעודדת מהיכולת. "זה היה משחק טוב שלנו. יצרנו המון מצבים. הצגנו כדורגל חיובי", אמר המאמן עידן בר און לאתר 'מיינט העמק', "אני עם תחושות מעורבות. להפסיד משחק כזה גורם לכאב לב. יחד עם זאת יש אופטימיות לגבי ההמשך. אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו היום יהיה מאוד קשה להכניע אותנו".
שני משחקים אתה על הקווים, שני הפסדים. איך אתה מרגיש עם זה?
"אף אחד לא אוהב להפסיד. אני רק 10 ימים בקבוצה. ידעתי שאני מגיע לקבוצה שהמצב שלה לא טוב. צריך המון סבלנות וזמן. אנחנו נמשיך בדרך שהתחלנו היום והנקודות יגיעו".
איך אתה עם התואר שהודבק לקבוצה - המועמדת הראשית לרדת לליגה א'?
"שמעתי את זה עוד לפני שהגעתי לקבוצה. עפולה לא תרד ליגה. יש עוד 90 נקודות בקופה וכבר לקטלג את עפולה כמועמדת לירידה זה מצחיק אותי".