הפועל עפולה התעניינה בימים האחרונים בקשר הבכיר ערן לוי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל קטמון/ירושלים. לוי בן ה-34 נחשב לשחקן שובר שוויון בליגה הלאומית.
2 צפייה בגלריה
ערן לוי במדי קטמון (צילום: שרון צור)
ערן לוי במדי קטמון (צילום: שרון צור)
ערן לוי במדי קטמון (צילום: שרון צור)
מאמן הקבוצה עידן בר און דוחף את ההנהלה להחתים בהקדם שחקן משמעותי, כשהאופציה המועדפת עליו היא לוי. שכרו של הקשר, שכיכב שנים רבות בליגת העל, הוא בסכומים שעפולה מעולם לא שילמה. על פי דיווחים כאלה ואחרים הוא יכול להגיע לשכר חודשי של כ-30 אלף שקל בחודש וזאת בלי בונוסים. המאמן בר און החליט אף לשחרר שחקנים על מנת לפנות תקציב עבור שחקן משמעותי (שיחרר את שינהר מורד).
האם ישנו משא ומתן עם השחקן? עפולה שוחחה עימו וכרגע נראה שהכיוון הוא לא חיובי. "עפולה תצטרך לעשות מאמץ כלכלי כדי להביא שחקן כמו ערן", אמר מקורב לקשר, "זה כרגע נראה רחוק. לפני זמן מה ערן סרב לאום אל פחם למרות שקיבל הצעת שכר נדיבה. מה גם שערן יגיע לקבוצה שיש לה שאיפות ומטרות. ובאופן כללי הוא עדיין רואה את עצמו שחקן בליגת העל. נראה איך התפתח עם עפולה".
עוד סיפר מקורבו של לוי כי בימים אלה הוא מתאמן פעמים ביום עם מאמן אישי.
2 צפייה בגלריה
שינהר מורד
שינהר מורד
שינהר מורד
הקשר המקומי שינהר מורד שוחרר היום מהקבוצה, זאת כמובן על פי החלטת המאמן בר און שרוצה לפנות כסף בתקציב עבור החתמתו של שחקן משמעותי. מורד, שכל כך רצה לחזור ללבוש את המדים של עפולה, להשתלב בקבוצת נעוריו ולהיות חלק ממנה לעוד הרבה שנים, התאכזב מאוד מההחלטה.
"נפגעתי מאוד מאוד", אמר מורד, "מה שלא אנסה לתת להם ולהיכנס לעניינים לא ייתנו לי. תמיד הכל הפוך שם. כנראה שהמזל שלי לא שם. סתם בזבזתי חצי קריירה בלנסות לתת את הנשמה בעפולה".