הפועל עפולה תנסה הערב להשיג ניצחון ראשון העונה במשחק חוץ נגד עירוני אשקלון של המאמן מוטי איווניר. מאמנה החדש של עפולה עידן בר און צפוי לצפות בקבוצתו החדשה מהיציע. יש לציין כי בהנהלה עושים מאמץ שבר און יוכל לעמוד הערב על הקווים.
2 צפייה בגלריה
שרון כץ (צילום: שרון צור)
שרון כץ (צילום: שרון צור)
שרון כץ (צילום: שרון צור)
מי שינהל את המשחק הערב הוא מאמן הכושר שרון כץ בצוותא עם מאמן השוערים אריק שמואלי. מדובר בשני אנשי מקצוע מנוסים מאוד, שהיו שותפים להצלחת הפועל נוף הגליל בשנתיים האחרונות תחת ניצוחו של המאמן הבכיר ירון הוכנבוים.
כץ היה גם זה שהכין את הקבוצה למשחק נגד אשקלון לאחר שהמאמן פליקס נעים פוטר ביום שישי האחרון. מאמן הכושר של הקבוצה החליט לשחק במערך של שלושה בלמים, המוכר לו היטב מהתקופה שלו בנוף הגליל: 2-3-5.
הרכב הקבוצה הצפוי נגד אשקלון: גל ברזאני, אסף אריאלי, גיזי דורבור, אימרי זייד, ערן אזרד, שנהר מורד (מגן שמאלי), אוהד חזוט, נתנאל גולדמן, אפיק כהן, אליאור סיידר ויובל שאוט.
2 צפייה בגלריה
גל ברזאני (צילום: שרון צור)
גל ברזאני (צילום: שרון צור)
גל ברזאני (צילום: שרון צור)
שני שחקנים שבוודאי ישולבו במהלך המשחק הם יובל יוסיפוביץ וג'ייק רוזינסקי. כץ החליט לא לפתוח איתם בהרכב מאחר והם רק בשבוע שעבר אושרו ברשות לבקרת תקציבים ועדיין לא שיחקו העונה.
הרבה לחץ הצטבר בקבוצה בתקופה האחרונה לאור היכולת החלשה והתוצאות הלא טובות. הפסד נוסף יחריף את מצבה של הקבוצה בתחתית הליגה הלאומית.