כשצוללים פנימה לתוך פתיחת העונה הגרועה של הפועל נוף הגליל – נקודה מ-15 – מבינים עד כמה מצבה של הקבוצה חמור ומדאיג. בתוך שלל המספרים שמנתחים את העונה העגומה עד כה של נוף הגליל צף ועולה הנתון הבא – החלוץ הבכיר של הקבוצה יובל אבידור מציג 0 שערים בחמישה משחקים.
1 צפייה בגלריה
יובל אבידור (צילום: שרון צור)
יובל אבידור (צילום: שרון צור)
יובל אבידור (צילום: שרון צור)
אבידור הגיע לעונת 19/20 עם המון מוטיבציה ורצון להצליח, אך עד כה הקבוצה לא קיבלה ממנו את מה שמצפים ממנו. אבל האמת היא שאין מה לבוא אליו יותר מדי בטענות מהסיבה הפשוטה – הוא לא מגיע למצבי הבקעה. היכולת הכללית של הקבוצה עם כל מה שנלווה אליה היא הסיבה שאבידור עדיין לא חגג העונה שער. ואם לא יכול שינוי דרמטי ביכולת של הקבוצה, החלוץ הבכיר של נוף הגליל ימשיך להיות מתוסכל.
בשיחות סגורות במועדון התלונן אבידור באוזני חבריו על כך שהעונה הוא לא מגיע למצבי הבקעה, בניגוד לעונה שעברה שהגיע להרבה מצבים. אבידור צודק, סגנון המשחק של הקבוצה אינו מייצר מספיק מצבי הבקעה לחלוצים ובמיוחד לחלוץ כמוהו. הקבוצה לא מנצלת את איכויותיו כנדרש והדבר בלט היטב ביום חמישי נגד ראשל"צ - משחק שללא כל ספק הוא היה צריך לפתוח בו בהרכב בגלל שליריבה יש הגנה יחסית איטית.
בתוך כך יש לציין כי אבידור נמצא בבצורת ארוכה שנמשכת כבר 200 ימים (נכון להיום, 21.9). אבידור גם לא כבש ב-10 המשחקים האחרונים של העונה שעברה. השער האחרון שכבש לזכות נוף הגליל היה ב-4 במרץ בניצחון החוץ הגדול על הפועל עפולה בתוצאה 4:2.