אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד - נקודה אחת מ-12 אפשרויות - הפועל נוף הגליל תנסה לצאת לדרך חדשה ביום חמישי בעילוט, דווקא במשחק הקצוות נגד מוליכת הטבלה והקבוצה הטובה כיום בליגה הלאומית עירוני ראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
בקבוצה ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק שהוא ללא ספק הכי משמעותי עבורה בעת הזו של העונה. "אנחנו לא מתכחשים לכך שפתיחת העונה לא טובה. זה לא מה ששאפנו אליו", אמר קשר הקבוצה ים כהן לקראת המשחק, "אנחנו עובדים קשה באימונים כדי להשיג את התוצאות שאנחנו רוצים להשיג".
לנוף הגליל בהחלט יש סיבה לדאגה לנוכח היכולת הלא משכנעת מפתיחת העונה, שמציבה את הקבוצה במקום הלפני אחרון שהיא במרחק 2 נקודות בלבד מהפועל אשקלון שהתחילה את העונה עם מינוס תשע נקודות. למרות הנתון הדל כהן אופטימי להמשך: "אין שום כדור שלג. השחקנים באים כל אימון ונותנים את ה-100%. אנחנו מאוד אופטימיים ומאמינים שהתוצאות יגיעו בהקדם. זה לא מהמקום שלי להגיד מה עובד ומה לא בשביל זה יש מאמן. אני אחראי ליכולת שלי על המגרש. איתי מרדכי נותן לנו הוראות לפני כל משחק וכנראה שלא יישמנו אותם כמו שצריך".
כאמור יום חמישי תפגוש נוף הגליל את ראשל"צ שמשקיפה כרגע על הליגה מלמעלה ומגיעה בכושר מצוין למשחק. למרות זאת הקשר הצעיר בטוח שקבוצתו יכולה להשיג ניצחון ראשון העונה דווקא נגד הכתומים. "ראשון לציון היא קבוצה טובה ומגיעה בכושר טוב, אבל אנחנו מתכוננים אליה ב-100 אחוז", אמר כהן, "אני גם חושב שהליגה הזו היא די שוויונית וראשון לציון כרגע היא קצת מעל הליגה. אנחנו באים לנצח".
על פתיחת העונה שלו אמר כהן: "אני מרגיש טוב ונותן כל משחק את ה-100% שלי. אני מקווה להמשיך ככה ולהמשיך לקבל קרדיט".