בהפועל נוף הגליל מנסים לעכל היום את ההפסד הלא צפוי אתמול להפועל עכו, שנחשבת לאחת הקבוצות החלשות בליגה. אחר הצהריים תתכנס הקבוצה לאימון במגרש בגוש יעל ותתחיל את ההכנות למשחק ביום חמישי נגד מכבי אחי נצרת.
1 צפייה בגלריה
איתי מרדכי (צילום: שרון צור)
איתי מרדכי (צילום: שרון צור)
איתי מרדכי (צילום: שרון צור)
מאמן הקבוצה איתי מרדכי לא ייחל לפתיחה כזו מאכזבת של נקודה אחת בשלושה משחקים ובכל זאת הוא אופטימי, מבין את הבעיות ויודע נמה צריך לעשות כדי לייצב את הסגל. "לא היינו צריכים להפסיד לקבוצה כמו עכו. בכל מצב", אמר מרדכי, "אנחנו צריכים מיד להתאושש כי יש לנו משחק ביום חמישי. אולי זה לטובה כי הדרך הכי טובה להתאושש, ממשחק כמו זה שהיה נגד עכו, היא מיד לשחק עוד משחק".
מה קרה נגד עכו?
"אני יודע מה קרה ואני יודע מה צריך לעשות, אבל אלה דברים שיהיו ביני לבין השחקנים והמערכת. נעשה את מה שצריך כדי להשתפר. יש פה עניין מנטלי ולא טקטי. יש פה שחקנים טובים. יש סגל שיכול להיות קבוצה חזקה וטובה".
הקבוצה עדיין לא מחוברת?
"היא לא יכולה להיות מחוברת כי הפאזל של בניית הסגל לא הושלם. חסרים לנו שחקנים. השמיכה קצרה. לכן רועי שוקרני שיחק בעמדת המגן הימני. מאחר ואין לנו שחקן בעמדה הזו אני צריך למצוא פתרונות ולכן משכתי מהקישור שחקן לעמדה הזאת. מה שגרם לכך שהיה חסר לי שחקן בקישור".
זו היתה בחירה נכונה לשבץ את שוקרני כמגן ימני?
"ארבעה מששת הגולים שספגנו באו מצד ימין. שוקרני עשה מאמץ ועבודה מצוינת למרות שבשער שחקן עבר אותו, אבל אנחנו קבוצה. הוא נתן מעצמו לטובת הקבוצה. הוא הוחלף בגלל שהוא ביקש לצאת לאחר שקיבל מכה ברגל. הוא דווקא היה נקודת אור במשחק. אנחנו צריכים להתאזן ולכן החתמנו עכשיו מגן ימני. שוקרני אמרי לי: 'שחקן טוב יכול לשחק בכל תפקיד'".
בסוף המשחק אמרת לשחקנים שנעלבת
"היה משחק מעליב. מבלי לזלזל בעכו, נעלבתי בשביל המועדון, בשביל השחקנים ובשביל עצמי. ההופעה שלנו היתה מעליבה והתוצאה עוד יותר מעליבה. התביישנו לצאת החוצה אחרי המשחק".
מה היתה הבעיה העיקרית במשחק?
"הגישה של השחקנים. כל השחקנים רצו, אבל כל מי שהיה במגרש רצה בראש, אבל לא עשה את המעבר הזה למעשים. במיוחד בחזרה מהתקפה להגנה ובעוצמות שלנו, שלא הבאנו אותם בכלל לידי ביטוי. יש לנו איכות, אבל קודם כל צריך לרוץ ולעבוד קשה".
יש לחץ?
"אין שום לחץ. יש רק לחץ שאני מפעיל על עצמי כדי שהקבוצה תהיה טובה".