בדקה ה-27 של המשחק בין הפועל עכו להפועל נוף הגליל, שהתקיים אתמול (חמישי), במסגרת גביע הטוטו נכנס למשחק קשר קבוצת הנוער ריאן אגווד, שהחליף את יובל אבידור שנפצע. אגווד לקח את ההזדמנות שקיבל והיה נקודת אור בהפסד הראשון של הקבוצה העונה (0:4).
1 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
הצעיר בן ה-17 וחצי מכפר הצ'רקסי כפר כמא שבגליל התחתון מסומן במחלקה כשחקן מוכשר, עם יכולת טכנית גבוהה, ראיית משחק ומנהיגות. במשחק אתמול בעכו הוא לא בלט באופן יוצא דופן, אבל ראו שיש לו פוטנציאל - הציג בגרות, שיחק חכם ונכון.
בסיום המשחק זכה אגווד למחאות מצד הצוות המקצועי, בעיקר על הסגנון והצורה בה שיחק. גם שחקנים בכירים בקבוצה, שצפו במשחק מהיציע, סימנו את הצעיר מכפר כמא כמי שיכול להתקדם לקבוצה הבוגרת. "הוא משחק כבוגר. יש בו משהו חיובי. ממש אהבתי", אמר אחד השחקנים לחבריו ביציע.
אגווד נכלל בסגל נבחרת הנוער. הוא התחיל לשחק כדורגל בכפר כמא ובגיל נערים ג' הביא אותו לנוף הגליל מאמן הקבוצה דאז רועי כהן, שזיהה את הפוטנציאל. כהן אימן אותו בילדים בכפר כמא. מאז שכהן הפך למנהל מקצועי הוא גם השקיע לא מעט בקידומו. בעונה שעברה עשה הקשר המוכשר קפיצה גדולה ביכולת, תחת המאמן סמי מיכאלוב, והיה מאדריכלי העלייה של קבוצת הנוער לליגת העל.
אגווד הוא בהחלט פוטנציאל להתפתח לשחקן שבעתיד יוכל להשתלב ברוטציה של הקבוצה הבוגרת. הצוות המקצועי התרשם ממנו, יו"ר מחלקת הנוער אלי מיכאלי מחמיא לו המון וגם המנכ"ל גיל ברעם רואה בו שחקן עם פוטנציאל גדול. לפיכך, במועדון צריכים לראות כיצד כבר במהלך העונה הזו יהיה אפשר לשלב אותו בקבוצה הבוגרת.