הפועל עפולה ניצחה גם את משחק האימון השני שלה במחנה בבולגריה, שהתקיים היום (רביעי) אחר הצהריים. החבורה העפולאית לא התקשתה נגד הקבוצה הבולגרית מקומית (Etropole) וניצחה 0:3 משערים של אליאור סיידר, גל קעטבי ויובל יוסיפוביץ.
על פי האימונים והמשחק היום נראה כי המאמן פליקס נעים גיבש את ההרכב, שככל הנראה ירוץ מעכשיו עם התאמות כאלה ואחרות. יש לציין כי הזר עדיין לא הגיע. ההרכב כלל את: רם שטראוס, גיזי דורבור, אימרי זייד, חיים איצרין, ערן אזרד, אוהד חזוט, נתנאל גולדמן, ג'ק רוזנבוסקי, יובל שאוט, אדריאן רוצ'ט ואליאור סיידר.
1 צפייה בגלריה
המאמן פליקס נעים
המאמן פליקס נעים
המאמן פליקס נעים
ההרכב שבנה נעים נראה על פניו מאוזן עם יכולות התקפיות מגוונות. גם החלק האחורי בנוי היטב עם שחקנים בעלי ניסיון רב. היו"ר עמיר נוי סימן לנעים את החלק העליון של הפלייאוף העליון כמטרה ואכן ההרכב הזה, פחות או יותר, בהחלט צריך להתברג בפלייאוף העליון.
שני דברים שצריך לשים לב אליהם: הראשון, ערן אזרד נראה כמי שקיבע את מעמדו כמגן הימני הבכיר של הקבוצה. השני, אוהד חזוט הצעיר מאותת למאמנו כי הוא יכול לסמוך עליו.
היום לאחר מאמצים קדחתניים של הנהלת הפועל עפולה, ראש העיר אבי אלקבץ וגזבר העירייה יצחק שריקי אושרה באופן סופי ההלוואה לטובת המועדון בסך שלוש מיליון שקל מבנק דקסייה.
מהמועדון נמבר כי כבר היום נעשתה העברה כספית לחשבונותיהם של השחקנים, כולל מענקי מיקום.
יו"ר הקבוצה עמיר נוי: "מהיום יצאנו לדרך כלכלית חדשה ומבוקרת. אני שמח שזה כבר מאחורינו, מודה לראש העיר אבי אלקבץ על המאמץ האדיר שעשה למען הקבוצה היצוגית של העיר".
מחר יצטרפו למחנה בבולגריה היו"ר עמיר נוי וחבר ההנהלה בני הייק. הקבוצה תשוב ארצה ביום שני.