הפועל נוף הגליל נמצאת בשבוע השני של ההכנה לקראת העונה החדשה ועדיין טרם חתמו בקבוצה שחקני רכש חדשים, שאמורים להשלים את ההרכב. לקבוצה חסרים שחקנים בעמדות הבאות – בלם, מגן שמאלי, קשר, חלוץ ושחקן כנף ימין.
1 צפייה בגלריה
המאמן איתי מרדכי (צילום: שרון צור)
המאמן איתי מרדכי (צילום: שרון צור)
המאמן איתי מרדכי (צילום: שרון צור)
המנהל המקצועי רועי כהן והמאמן איתי מרדכי עובדים שעות על גבי שעות במטרה להשלים את הסגל בתקציב שיש. הערכה היא כי בשבועיים הקרובים יושלם רוב הסגל.
"יגיעו שחקנים. אנחנו עובדים ונמצאים כל הזמן בקשר עם שחקנים וסוכנים. אנחנו לא ממהרים בגלל שאנחנו רוצים להביא את השחקנים הכי מתאימים לנו בכל עמדה", אמר מאמן הקבוצה איתי מרדכי, "אין סיבה לדאגה בתוך שבועיים יגיעו חמישה שחקנים טובים ומתאימים".
מאמן הקבוצה מסר כי בתאריכים 21 ביולי עד ה-24 ביולי תקיים הקבוצה מחנה אימונים בחיפה. הקבוצה תתאמן במגרשי אתוס או קצף ותלון במלון הסמוך רויאל גרדן. עוד אמר מרדכי כי בסוף אוקטובר, בתקופת השזרוע במגרשים, הקבוצה ככל הנראה תצא למחנה אימונים נוסף, ככל הנראה בחו"ל. "הרעיון מאחורי התכנית הזו היא שלא בטוח שיהיו לנו את כל השחקנים עד סוף החודש. לא רוצים לעשות סתם מחנה רק כדי להגיד שעשינו, אלא אנחנו רוצים להפיק תועלת. לכן העדפתי לעשות ארבעה ימים בארץ והמחנה המרכזי יהיה בסוף באוקטובר שעד אז כבר יהיו לנו את כל השחקנים שאנחנו רוצים. חו"ל היא אופציה".
על ההכנה לעונה עד עכשיו אמר מרדכי: "יש פה שלד ובסיס טוב כהתחלה. יש עוד שחקנים צעירים שיכולים להשתלב. ברגע שנוסיף את שחקני הרכש שנביא תהיה קבוצה עם תלכיד טוב".