הפועל נוף הגליל (נצרת עילית) החלה השבוע את אימוני הטרום-עונה, אך רגע אחרי שהשחקנים עלו בחזרה לדשא דאג מנהל הקבוצה, שרון סויסה, להעניק לקשר האחורי ים כהן את החולצה 7 של הקבוצה, זו שאביו יניב לבש לפני 20 שנה. יצוין כי בעונה שעברה החלוץ הברזילאי, חוליו סזאר, לבש את החולצה 7.
1 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
יניב כהן, גדול כדורגלני הפועל נצרת עילית בכל הזמנים, כיכב בנצרת עילית עם החולצה מספר 7 ואין יותר מרגש מכך שבנו אחרי 20 שנה לובש בדיוק את אותה חולצה שהוא לבש. למרות שתמיד יעשו בינו לבין אביו השוואה, כהן ג'וניור הוא שחקן בפני עצמו שרק לפני חצי שנה החל את המסע שלו כשחקן בוגרים. האם יטביע את חותמו בקבוצה כמו אביו? ימים יגידו. הפוטנציאל קיים.
כהן התייחס למספר בשיחה מיוחדת עם אתר 'מיינט העמק': "קודם כל בשבילי מספר 7 זה המספר המועדף. כמובן שהסיבה העיקרית לכך היא אבא שהוא דמות לחיקוי. לטעמי כמו שאני מכיר את אבא המספר על הגב פחות חשוב לו. הוא יותר מתעסק באיך אני נראה על המגרש".
הקשר האחורי הצעיר פותח את העונה השנייה שלו בסך הכל כשחקן בוגרים. בחצי העונה שעברה זו היתה טבילת האש הראשונה שלו כשחקן בוגרים. מה הציפיות שלו מהעונה החדשה?
"אני יכול להגיד שלקראת העונה החדשה הפועל נוף הגליל מתכוננת בשיא המוטיבציה. כבר התחלנו שבוע אימונים ורואים את הגישה החיובית של כולם ונבוא לכל משחק לעשות את העבודה", אמר כהן, "מבחינה אישית אני מצפה מעצמי לעשות קפיצת מדרגה ולקחת על עצמי יותר. אני מאמין שעם העזרה של המאמן איתי מרדכי, שכבר מכיר אותי, אוכל לעשות את המיטב".