במהלך הפגרה נפלה בהפועל נצרת עילית החלטה מקצועית דרמטית – להיפרד מהשוער הוותיק והמנוסה אבי אבגי ולהעביר את האפודה מספר אחת למי שהיה מחליפו, שגיא מלול. המנכ"ל גיל ברעם והמנהל המקצועי רועי כהן חשבו ביחד שהגיעה השעה לתת לו את הקרדיט.
1 צפייה בגלריה
שגיא מלול (צילום: שוןר צור)
הרבה זמן חיכה מלול, שוער מוכשר מאוד, להזדמנות להפוך לשומר הסף הבכיר של הקבוצה. לפני שלוש עונות הוא קיבל הזדמנות והוכיח את עצמו, אבל המועדון שינה תפיסה והוא שוב ירד לספסל. מלול לא נשבר, המשיך להתאמן חזק וטוב, גילה אופי ומקצוענות ובכל פעם שקיבל הזדמנות היה שם עבור הקבוצה.
בשנתיים האחרונות היה מחליפו של אבגי, מהשוערים טובים בליגה הלאומית. אין ספק שהוא למד ממנו המון. לצד זאת הוא עבד עם מאמן השוערים אריק שמואלי, איש מקצוע מעולה, שגם תרם לו הרבה. השורה התחתונה – שגיא מלול בשל ומוכן למשימה. נכון שעל פניו זו נראית עונה מאתגרת עבור הקבוצה, אך מלול, שעבר הכל עם המועדון הזה, בנוי כבר לכל הלחצים.
"שגיא מלול עבר טבילת אש בליגה הלאומית בצורה טובה לפני שלוש עונות כשוער ראשון ,ובשנתיים האחרונות היה שני לאבי איבגי שהוא דמות ושוער עתיר ניסיון, ואין לי ספק שהדבר תרם להבשלה ולהתבגרות של שגיא כאדם וכשוער", אמר מאמן השוערים של הקבוצה דודי גיל, " שגיא שוער מוכשר מאוד ובחור חיובי ואיכותי, שעם עבודה נכונה ויד מכוונת יכול, ויעשה את קפיצת המדרגה שכולם בנצרת עילית מצפים ממנו לעשות, ולהפוך לשוער שיוביל את הקבוצה בשנים הבאות".
לקראת העבודה שלהם יחד הוסיף גיל: "אני שמח וגאה להיות שותף למשימה הזו, ואני באמונה שלמה שיחד ניקח את שגיא ואת הקבוצה הצעירה שאנו בונים קדימה ולמעלה".