הפועל אסי גלבוע נמצאת בשעתה הקשה, כשלא ברור בימים אלה מה יהיה עתידה של הקבוצה. גרעון גדול מצד אחד, ומצד שני רשות שנאלצת לא לתקצב כרגע קבוצות ייצוגיות בגלל רצון להגיע לאיזון תקציבי, הן שהביאו את הקבוצה למצב שכרגע אין אור בקצה המנהרה.
1 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
"הפועל אסי גלבוע היא שם דבר בעמק. איך שלא יסתכלו על זה מדובר במועדון בכיר באזור אחרי עפולה ונצרת עילית", אמר כדורגלן הקבוצה בעבר כפרי אזולאי, שמקווה מאוד שהקבוצה תמשיך להתקיים ומסביר גם למה: "אסי גלבוע זו פנינת כדורגל. זה מקום טוב שקולט אליו את כל השחקנים שנופלים לאורך השנים מקבוצות האזור. אפילו שחקנים מהמרכז באים לשחק כאן. זה יהיה יום עצוב אם אסי גלבוע תחדל להתקיים. זה נכון שהמועדון לא סוחף קהל גדול אחריו, אבל גם נצרת עילית ועפולה לא בדיוק סוחפים הרבה קהל. בממוצע באים למשחקי הבית שלהם כ-300 צופים. זה שיש מעט קהל הוא לא סיבה לסגור קבוצת כדורגל. יש גם מחלקת נוער טובה".
אזולאי שיחק שש שנים באסי גלבוע והיא יקרה לליבו: "אני קורא לעובד נור – אל תסגור את הקבוצה. יש הרבה ילדים שהחלום שלהם הוא לשחק בקבוצה הבוגרת של אסי גלבוע. לא כולם חולמים לשחק במכבי תל אביב".
לכוכב העבר יש גם עצה איך אפשר להמשיך הלאה: "אין בעיה להביא דמות מקצועית שתנהל את הקבוצה אם זה מה שהמועצה רוצה. בתקופה שלי משפחת דניאל עשתה טוב לאסי גלבוע. משפחת דניאל היא אסי גלבוע וההפך. צריך להפסיק להביא שחקני רכש ולתת רק לשחקנים צעירים מקומיים מהעמק לשחק. אין מה לעשות שהתקציבים השתנו וגם המטרות. העיקר שהקבוצה לא תתפרק".