שאלת מי יאמן את הפועל נצרת עילית בעונה הבאה תוכרע בימים הקרובים. לראשי הקבוצה, המנכ"ל גיל ברעם והמנהל המקצועי רועי כהן, ישנם מספר מועמדים פוטנציאליים – אילן סויסה, איתי מרדכי, גילי לבנדה, דני גולן, שלומי דורה ומוטי איווניר.
1 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
יו"ר עירוני טבריה לשעבר, זוהר יצחק, אמר היום לאתר 'מיינט העמק' כי נצרת עלית לא צריכה למשוך את נושא 'המאמן הבא' יותר מדי זמן ועליה למנות את אילן סויסה לאמן את הקבוצה לאלתר. לדבריו של יצחק, שעבד עם סויסה במשך שנתיים, הוא המאמן שצריך להחליף את ירון הוכנבוים.
"אילן סויסה הכי מתאים היום לאמן את נצרת עילית", קבע יצחק בנחרצות, "אני מכיר את אילן מצוין. הוא שילוב של מאמן מקצוען ואישיות מדהימה. אין הרבה מאמנים כאלה בכדורגל שלנו. עבדתי איתו צמוד במשך שנתיים. מאמן מקצועי, קפדן, שלומד כל הזמן, קשוב ואהוב על שחקניו. שחקנים משחקים בשבילו ולא רק בשביל עצמם והקבוצה. אני לא מכיר הרבה מאמנים ששחקנים אוהבים כמו שאוהבים את אילן".
סויסה הוא ללא ספק כוח עולה בשוק המאמנים. בשנתיים שעבד תחת יצחק הוא הוביל את עירוני טבריה פעמיים לפלייאוף העליון ופעם אחת למבחנים נגד הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. טבריה תחת הדרכתו היתה רחוקה שער אחד מעלייה דרמטית לליגה הלאומית. אין ספק שהוא כבר בשל לעשות עליית מדרגה נוספת בקריירת האימון שלו ולהוביל קבוצה בליגה הלאומית כמאמן ראשי. נצרת עילית, המקום בו סויסה התחיל את הרומן שלו עם הכדורגל כשהיה ילד, היא בהחלט המקום המצוין עבורו לעשות את המעבר לליגה מקצוענית.
"רועי וגיל צריכים לקחת אותו בעיניים עצומות", הוסיף יצחק, "הוא ראוי ומתאים לליגה הלאומית. זו צריכה להיות הבחירה. ראיתי את רשימת המועמדים ובסיטואציה בה נצרת עילית נמצאת היום, שאין לה יומרות לעלות לליגת העל בעונה הבאה, אילן צריך לקבל את ההזדמנות. הוא איש מערכת, מאמן בלי אגו, מקשיב לאחראיים עליו, יודע לשתף ובעיקר אישיות נעימה, חברותית ומלאת הערכה. אילן גם בן נצרת עילית. זה מושלם עבור הקבוצה".