השוער רון שושן ממשיך לעונה נוספת בהפועל עפולה. הבוקר סיכם השוער, שהציג עונה מצוינת בעונה שזה עתה הסתיימה, את תנאיו הכספיים בפגישה עם היו"ר עמיר נוי והמנכ"ל יוסי כהן.
1 צפייה בגלריה
רון שושן במעמד החתימה (צילום: הפועל עפולה)
רון שושן במעמד החתימה (צילום: הפועל עפולה)
רון שושן במעמד החתימה (צילום: הפועל עפולה)
שושן נחשב היום לאחד משלושת השוערים הטובים בליגה הלאומית. יש לציין כי רבים בקרב אנשי הכדורגל בליגה השנייה העריכו כי בעונה הבאה הוא יקפוץ מדרגה ויהיה שוער בליגת העל. ההחלטה שלו להמשיך בעפולה היא הבעת אמון מוחלטת שלו במועדון. כמו כן זו החלטה מצוינת של הנהלת עפולה להשאיר אצלה שוער שיכול להוביל אותה למטרות שלה - צמרת הליגה הלאומית.
"אני שמח ששוער ברמה גבוהה ואישיות כמו רון שושן נשאר אצלנו במועדון ומהווה חלק מהבסיס החברתי והמנהיגותי המוצק של הקבוצה", אמר היו"ר עמיר נוי בתגוהב ארשונה להחתמה שלו.
לשאלה מדוע החתים שוער עוד לפני שקבע מי יאמן את הקבוצה השיב נוי: "כל מאמן ישמח לקבל את שירותיו שוער כמו רון שושן ולכן לא היססתי להחתים אותו".
השוער רון שושן: "החלטתי להמשיך בעפולה כי בליגה הלאומית זה המועדון עם פוטנציאל הצמיחה ברמה הארצית הגבוהה ביותר. זה מקום שרוצה לעלות ליגה. הניהול פה מדהים. אנשי ההנהלה החדשה היו גורם מכריע בהחלטה שלי להישאר. אני מאמין בהמשכיות והם רצו אותי מאוד. עשו מאמצים גדולים כדי להשאיר אותי. בליגה הלאומית הפועל עפולה זה המועדון הטוב ביותר".