בהפועל נצרת עילית מתחילים להתאושש מאי העפלה לליגת העל אחרי עונה סדירה מוצלחת ופלייאוף עליון רע מאוד. למרות הכאב מהתוצאה הסופית, בנצרת עילית מבהירים כי למרות האכזבה הגדולה נצרת עילית חוותה שתי עונות גדולות.
1 צפייה בגלריה
רועי כהן מרוצה
רועי כהן מרוצה
רועי כהן מרוצה
"זו היתה עונה מדהימה של הפועל נצרת עילית", אמר המנהל המקצועי של הקבוצה רועי כהן, "בכלל, זו היתה תקופה של שנתיים שאני בתפקיד המנהל המקצועי של המועדון בו הפכנו למועדון צמרת בליגה הלאומית ובעונה שהבאנו את הנוער לקדמת הבמה בליגת העל לנוער. נכון שיש תחושה של החמצה, אבל עדיין יש עתיד ורוד למועדון, המון בזכות הפטרון שלה ראש העיר רונן פלוט שעשה ועושה נפלאות בעיר בכלל ובמועדון בפרט".
כהן מסתכל על חצי הכוס המלאה ומפרגן לכולם על העשייה והתרומה הניהולית והמקצועית להצלחה: "על העונה נפלאה הזו צריך להגיד תודות לרוני ליקוורניק, גיל ברעם, שרון סויסה, שרון כץ, אריק שמואלי,שי אראל, תאופיק יחיט ,טייב, שלומי אסולין, לנה, אלי מיכאלי, סמי מיכאלי, רוס ולכל הצוות במחלקת הנוער ובסוף לשחקנים על שנתיים מדהימות. וכמובן לאוהדים על התמיכה המלאה בטוב וגם ברע. מועדון חזק נמדד לא בתוצאות, אלא גם בדרך".
מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים לא ימשיך בקבוצה וכהן והמנכ"ל גיל ברעם יחליטו בימים הקרובים על זהות המאמן הבא. "להצלחה של השנתיים האחרונות היה שותף מרכזי - ירון הוכנבוים, שעשה עבודה מופלאה ועזר לנו להפוך את המועדון הזה לשם דבר בכל הארץ", אמר כהן, "יש לירון זכויות רבות. זו היתה הנאה צרופה וגם שיש רגע של כישלון או אכזבה אני לא שוכח את הרגעים הקסומים שהיו כאן איתו הן כאדם והן במישור המקצועי".
לגבי העונה הבאה אמר כהן: "נשב עם ראש העיר נבנה תוכנית מתאימה שתתאים לצרכי העיר והמועדון ונבנה כאן משהו איכותי לעוד המון שנים".