אצטדיון 'גרין' נכנס לשיפוץ נרחב לקראת שדרוגו למתקן ראוי ומכבד. לפיכך, בשבוע האחרון של העונה ולקראת 90 הדקות הגורליות במאבק על העלייה לליגת העל תתאמן הקבוצה במגרשי האימונים בחיפה.
למעשה, הקבוצה הבוגרת נפרדה בשישי האחרון מ'גרין' כפי שנראה עד היום והיא תחזור אליו רק בעונה הבאה כשהוא יהיה מתקן משודרג וחדיש. כולם מקווים שהקבצה תהיה בליגת העל ולא בליגה הלאומית. יש לציין ביושר כי 'גרין' לא האיר פנים לקבוצה במהלך העונה ובעיקר במשחקי הפלייאוף העליון - שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו.
2 צפייה בגלריה
גיא דיין (צילום: שרון צור)
גיא דיין (צילום: שרון צור)
גיא דיין (צילום: שרון צור)
נצרת עילית כבר לא תלויה בעצמה במאבק על העלייה לליגת העל, לאחר תוצאת התיקו 2:2 נגד הפועל אשקלון. תיקו שהוריד את הקבוצה למקום השלישי בטבלה. כדי לעלות לליגת העל היא חייבת לנצח את בית"ר תל אביב/רמלה ביום שני הקרוב ולקוות שהפועל עפולה, במגרשה הביתי, לא תפסיד להפועל כפר סבא שבמקום השני.
לקראת המשחק המכריע ההכנה תהיה בעיקר מנטלית כשהמאמן ירון הוכנבוים וצוותו יתמקדו במשפט - כל עוד יש סיכוי צריך להאמין ולנצח. ואכן, זו תהיה משימה לא פשוטה, שכן לאורך כל הפלייאוף העליון השחקנים התקשו להשתחרר מהלחץ העצום, למרות שיחות מנטליות רבות שערכו להם.
2 צפייה בגלריה
ליעד אלמליח (צילום: שרון צור)
ליעד אלמליח (צילום: שרון צור)
ליעד אלמליח (צילום: שרון צור)
קפטן הקבוצה והבלם ליעד אלמליח לא ישחק במשחק המכריע בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. הקשר גיא דיין בספק בגלל הפציעה ממנו הוא סובל - קרע במניסקוס.
במועדון הבהירו היום בשיחות רבות כי הם מאמינים שלמרות הפלייאוף העליון הרע שעשו עד כה, במשחק האחרון של העונה הקבוצה תנצח ותחגוג עלייה לליגת העל. "הצגנו עונה מופלאה. נכון שבפלייאוף העליון עדיין לא עשינו את העבודה, אבל עשינו מסע אדיר. מגיע לנו לעלות לליגת העל", אמרו היום במועדון.