הישג לחבל התענך: קבוצת הנוער של הפועל אסי גלבוע חזרה לליגה הלאומית לנוער. היום היא ניצחה את קבוצת הנוער של ג'וליס בתוצאה 0:3 (כבשו- יאסר אבו נאסר, ועוקבה שלבי, שכבש צמד), הבטיחה את המקום השני בטבלה ואת העלייה.
2 צפייה בגלריה
יש עלייה. עונה אדירה לנוער של אסי גלבוע
יש עלייה. עונה אדירה לנוער של אסי גלבוע
יש עלייה. עונה אדירה לנוער של אסי גלבוע
הקבוצה מודרכת על ידי המאמן יובל שטרית, אחד המאמנים המבטיחים באזור. מאמן שאנשי מקצוע צופנים לו להגיע רחוק, רק אם ירצה בכך. כבר עכשיו יש כאלה בתענך שדורשים שהוא יאמן את הקבוצה הבוגרת של אסי גלבוע בעונה הבאה.
שטרית בנה יחד עם המנהל המקצועי זכי הרוניאן, קבוצה מאוזנת, שאפתנית, רעבה עם שחקנים שרוצים לעבוד קשה, ללמוד ולהתקדם. שטרית הפך את השחקנים לחבורה מלוכדת ומגובשת ששאפה להצליח משחק אחרי משחק.
אחרי הניצחון היום על ג'וליס שהבטיח את העלייה חגגו המאמן והשחקנים יחד עם המשפחות והחברים.
2 צפייה בגלריה
המאמן יובל שטרית חוגג. מגיע לו
המאמן יובל שטרית חוגג. מגיע לו
המאמן יובל שטרית חוגג. מגיע לו
"לפעמים חלומות מתגשמים, עשינו עונה אדירה, מעל ומעבר לכל הציפיות שהיו והצלחנו להעפיל לליגה הלאומית", אמר מאמן הקבוצה יובל שטרית, "אני גאה בשחקנים שלי שהוכיחו גישה נכונה, אופי ובגרות שבוע אחרי שבוע. עשינו את זה עם 90 אחוז שחקני בית, שעבורם המועדון הזה הוא בית שני. עשינו הישג יוצא מן הכלל. אני רוצה להודות לזכי הרוניאן המנהל המקצועי על הליווי, התמיכה והעזרה לאורך כל הדרך. תודה לכל מי שתמך מקרוב ומרחוק".
מחמאות רבות קיבל שטרית היום על עונה מוצלחת שהסתיימה בהישג משמעותי - עליית ליגה. גם המנהל המקצועי זכי הרוניאן קיבל שבחים על כך שניווט בניסיון רב את התקופה הלחוצה של המאני-טיים, עד שהקבוצה הבטיחה את העלייה.