חשיפת אתר 'מיינט העמק': ראש המועצה האזורית הגלבוע, עובד נור, שוקל בימים אלה להחליף את יו"ר הפועל אסי גלבוע מליגה א', לירן דניאל ולערוך שינויים דרמטיים בניהול המועדון. לפיכך, נעשתה פנייה לאיש העסקים ששי יעקב, תושב גן נר, שעד לפני כמה חודשים ניהל את הפועל עפולה מהליגה הלאומית.
2 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
יעקב, נשיא עפולה לשעבר, אישר כי נעשתה אליו פנייה וכי הוא שוקל את הנושא ברצינות. בשיחות שניהל עם גורמים במועצה הציב יעקב תנאי: אני בא לנהל את הגלבוע יחד עם תומר רחמים. יצוין כי יעקב כבר שוחח בנושא עם רחמים.
כזכור, תומר רחמים הוא זה שעמד בראש הפועל עפולה בעונת העלייה מליגה א' לליגה הלאומית בעונת 2012/13 כאשר שימש כמנכ"ל/יו"ר - הישג היסטורי לעיר עפולה. והמשיך כמנכ"ל גם בליגה הלאומית במשך שלוש עונות עד שהתפטר.
בחצי העונה הנוכחית (עד ינואר), עד חילופי ההנהלות בעפולה, שימש רחמים כיועץ להנהלה והיה שותף מלא לבניית הסגל של הקבוצה, סגל שחקנים אשר עד כה עושה עונה פנטסטית ואף מועמד רציני להעפיל לליגת העל כאשר נישארו שלושה משחקים לסיום העונה.
2 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
תומר רחמים מסר בתגובה: "לא מכחיש ולא מאשר. אני בשלב זה באתנחתא ובמנוחה מתחום הכדורגל. מנצל את הזמן הפנוי ללמודים וזמן איכות עם המשפחה".
בכיר במועצה האזורית הגלבוע אמר לאתר 'מיינט העמק': "אנחנו עוד לא יודעים מה יהיה המודל ולאן פני המועדון. הכל נמצא בבחינה כרגע ובהתייעצויות".