הפועל נצרת עילית תתחיל מחר בהכנות למשחק החוץ ביום שישי נגד הפועל רמת גן, במסגרת המחזור ה-34 בפלייאוף העליון. ב'גרין' מודעים היטב כי מדובר במשחק גורלי יותר מהמשחק נגד הפועל עפולה.
1 צפייה בגלריה
המנהל המקצועי רועי כהן (צילום: שרון צור)
המנהל המקצועי רועי כהן (צילום: שרון צור)
המנהל המקצועי רועי כהן (צילום: שרון צור)
המנהל המקצועי של הקבוצה רועי כהן התייחס היום לתוצאת המשחק אתמול נגד הפועל עפולה, שהסתיימה בתיקו 0:0: "היה משחק שקול, כשלשני הקבוצות היו 2-3 מצבים להכריע את המשחק. אני לא מתרגש מזה שירדנו למקום השני שמוביל לליגת העל".
על ההמשך הוסיף המנהל המקצועי: "מעכשיו יש לנו שלושה גמרים ואנחנו ניקח אותם ונעלה ליגה. אני מאמין בצוות ובשחקנים וקורא לכל האוהדים לעמוד מאחורי הקבוצה בתקופה הזו. נעשה זאת יחד ונשמח בסוף העונה".
גם המאמן ירון הוכנבוים סיכם את המשחק נגד עפולה ואמר: "היינו עדיפים והגענו ליותר מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש וחבל. עפולה לא הפתיעה אותי. התכוננו אליה. היא משחקת בשיטה קבועה עם שחקנים קבועים. נכון שהחלפתי שיטה במשחק הזה. אני רוצה להזכיר שבאמצע העונה עלינו על גל של ניצחונות עם שיטת השלושה בלמים ולכן תקופה ארוכה לא שיחקנו עם שני בלמים. בשני המשחקים האחרונים ראינו לנכון לחזור למערך של 2-4-4. אני לא חושב שזה כל כך משנה עם אנחנו משחקים עם שני בלמים או שלושה בלמים. מה שחשוב זה כמה אנחנו מגיעים נחושים לכל משחק לשמור על שער נקי ומנגד כמה אנחנו מצליחים לנצל את המצבים הטובים שאנחנו מגיעים אליהם כדי לכבוש שערים".
לקראת המשחק הקרוב ביום שישי נגד הפועל רמת גן הוסיף הוכנבוים: "אנחנו צריכים לחשוב עכשיו רק איך אנחנו מנצחים את הפועל רמת גן. זה הדבר היחיד שעומד לנגד עינינו".