הפועל נצרת עילית החלה היום (חמישי, 11.4) בצהריים את ההכנות לקראת המשחק ביום שני ב'גרין' נגד הפועל קטמון/ירושלים, במסגרת המחזור ה-32, המשחק השני בפלייאוף העליון.
הקבוצה, אחרי יומיים של מנוחה, התאמנה באצטדיונה הביתי באווירה טובה ועם שאיפות לחזור לנצח ביום שני. הצוות המקצועי והשחקנים שדרו עסקים כרגיל ולא ניכר שיש לחץ בקבוצה לאחר ההפסד ביום שני השבוע להפועל כפר סבא.
2 צפייה בגלריה
גיא דיין. הקבוצה זקוקה לו (צילום: שרון צור)
גיא דיין. הקבוצה זקוקה לו (צילום: שרון צור)
גיא דיין. הקבוצה זקוקה לו (צילום: שרון צור)
מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים יגיע למשחק נגד קטמון שוב בסגל חסר. הקשרים פדרו פאטרצי וים כהן לא ישחקו בגלל עונשי הרחקה. כמובן שאחמד קסום לא ייכלל בסגל שכן הוא עדיין פצוע. סימן השאלה הגדולה הוא סביב קשר ומנהיג הקבוצה גיא דיין? האם עד יום שני הוא יהיה כשיר לשחק?
השבוע עבר דיין בדיקת MRI בברך שאבחנה כי הוא לא סובל מפגיעה חמורה במיניסקוס. כזכור, דיין לא שותף במשחק נגד הפועל כפר סבא בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים וחסרונו, הן המקצועי והן כמנהיג של הקבוצה, הורגש היטב. במילים אחרות יש את נצרת עילית עם גיא דיין ויש את נצרת עילית בלי גיא דיין.
היום הקשר הבית שאני של הקבוצה לא התאמן אלא עשה טיפולים. על הפיזיותרפיסט של הקבוצה תאופיק יחיא ישנה משימה כבדת משקל להכשיר אותו למשחק. הצוות המקצועי מבין שבמאני-טיים הם לא יכולים לשחק בלי דיין.
2 צפייה בגלריה
יובל שאוט. שחקן הכרעה (צילום: שרון צור)
יובל שאוט. שחקן הכרעה (צילום: שרון צור)
יובל שאוט. שחקן הכרעה (צילום: שרון צור)
גם המגן הימני עופר ורטה והבלם ליעד אלמליח הפצועים לא התאמנו היום וגם לגביהם לא ברור האם יהיו כשירים למשחק נגד קטמון.
אימון הקבוצה היום לא עסק בטקטיקה, הרכב או בהתאמות למשחק נגד קטמון, אך לקראת המשחק הכל כך משמעותי, לאור העובדה שהפער מהמקום השלישי צומק לארבע נקודות, הגיע הזמן שהצוות המקצועי ישקול לפתוח בהרכב עם יובל שאוט. האחרון כבר נראה כמי שמסוגל להיות ב-11 ולקבל זמן משמעותי כדי להשפיע על התוצאה. כזכור, שאוט הגיע בקיץ 2018 כחלוץ בכיר, אך נפצע בתקופת הטרום עונה וחזר לשחק רק לפני חודש וחצי.
לאורך הקריירה שלו היה שאוט שחקן הכרעה, שחקן של רגע האמת, שכבש הרבה שערים משמעותיים. לכן, רצוי שכבר יהיה על המגרש כמה שיותר דקות.