האם הפועל עפולה תעלה לליגת העל בתום הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית? דריכות שיא במועדון לקראת המשחק הראשון במסגרת הפלייאוף נגד הפועל רמת גן היום, שישי, החל מהשעה 16:00 באצטדיון בעפולה עלית.
1 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
עפולה נמצאת רק נקודה מהמקום השני, שממנו עולים לליגת העל. משמעות הדבר שאם היא תנצח היום היא עשויה להעפיל למקום השני, במידה והיריבות בצמרת לא ינצחו. לפיכך, יש משמעות גדולה מאוד למשחק. בבירת העמק רוצים לפתוח את הפלייאוף ברגל ימין עם ניצחון ולהישאר בתמונת העלייה לליגה העל. אם זה יקרה, זו תהיה היסטוריה עבור המועדון שמעולם לא העפיל לליגה הראשונה.
מאמן הקבוצה יגאל אנטבי יתמודד היום עם סגל חסר מאוד: הבלם גיזי דורבור לא ישחק בגלל חמישה כרטיסים צהובים, עידן דוד מורחק, סהר בן מנשה פצוע וגם ענר שכטר עדיין לא חזר מפציעה.
"מאז שאני בקבוצה אני לא זוכר שהיה לנו סגל מלא, אבל אני בטוח שכל מי שישחק יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר", אמר מנכ"ל הקבוצה יוסי כהן לקראת פתיחת הפלייאוף העליון, "אפשר עלות ליגה ואנחנו גם רוצים, אבל לא הצבנו את זה כיעד. נקלענו למצב הזה ונעשה את הכל כדי שנעלה לליגה. בסופו שדבר אנחנו ספורטאים אנחנו לא בורחים מההזדמנות".
על האווירה בקבוצה לקראת המשחק המשמעותי העונה: "יש אווירה טובה. כיף להיכנס לחדר ההלבשה. אין לחץ כי אין מי שילחיץ. אמרנו לשחקנים שיבואו לפלייאוף ליהנות ולשחק את המשחק שלנו".
בעפולה מקווים שעכשיו, במאני טיים,החלוץ הבכיר תומר סויסה יהיה האקס פקטור של הקבוצה. "הוא חזר מפציעה לא פשוטה ועכשיו הוא נמצא בכושר טוב. אני מאמין שנתחיל ליהנות מהשערים שלו. הוא החיזוק שלנו בפלייאוף העליון".
השאלה הגדולה בשעות שנותרו לפני המשחק היא האם אוהדי הכדורגל בעיר יצביעו ברגליים ויגיעו לעודד את הקבוצה. "עשינו הרבה פרסום לקראת המשחק", אמר המנכ"ל, "אני שומע ברחוב העפולאי שיש עניין סביב הקבוצה. מקווה שיבואו הרבה אוהדים".