הפועל נצרת עילית סיימה את העונה הסדרה בליגה הלאומית במקום הראשון. במילים אחרות היא אלופת הליגה הלאומית. היא נמצאת בפער של שבע נקודות מהמקום השלישי, פער שאמור להספיק לה כדי לבטיח עלייה לליגת העל.
הקבוצה מ'גרין' הפתיעה העונה את כל הפרשנים וגם את עצמה, כשהצליחה כבר אחרי כמה מחזורים להתברג בחלק העליון של הטבלה ומהמחזור ה-20 לכבוש את המקום הראשון, ממנו לא ירדה מאז. זהו הישג בלתי רגיל לקבוצה שלא כיוונה לעלות ליגה בתחילת העונה. מה גם שהתקציב שלה הוא לא מהגבוהים בליגה.
2 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
המקום הראשון בתום העונה מעניק לנצרת עילית בפלייאוף העליון ארבעה משחקי בית. להלן סדר המשחקים: מחזור ראשון נגד הפועל כפר סבא בבית; מחזור שני נגד הפועל קטמון/ירושלים בבית; מחזור שלישי נגד נס ציונה בחוץ; מחזור רביעי נגד הפועל עפולה בבית; מחזור חמישי נגד הפועל רמת גן בחוץ; מחזור שישי נגד בית"ר תל אביב/רמלה בבית; מחזור שביעי ואחרון נגד הפועל אשקלון בחוץ.
כמה נקודות צריכה נצרת עילית להשיג בפלייאוף העליון כדי להבטיח עלייה לליגת העל? יש הטוענים שמונה נקודות, אחרים משוכנעים כי גם שבע נקודות יספיקו.
אתמול, שישי, סיימה נצרת עילית את משחק העונה נגד הפועל קטמון בתוצאת תיקו 2:2. במשחק הזה שוב הוכיחה הקבוצה של 'הטריו' - גיל ברעם, רועי כהן וירון הוכנבוים - שהיא קבוצה חזקה, עם אופי וכזו שקשה לשבור אותה.
2 צפייה בגלריה
ים כהן. מצוין (צילום: שרון צור)
ים כהן. מצוין (צילום: שרון צור)
ים כהן. מצוין (צילום: שרון צור)
זה לא היה משחק טוב של נצרת עילית ובכל זאת היא לא הפסידה (גיא דיין לא שיחק בגלל פציעה). בשורות נצרת עילית בלט מעל כולם הקשר הצעיר ים כהן, שקיבל קרדיט מהמאמן ירון הוכנבוים ופתח בהרכב. כהן החזיר לו עם שער ובישול. לצד זה הוא גם הציג משחק הגנה מצוין שהתבטא באחריות, הקרבה, לחימה, אופי והרבה נשמה. גם בצד ההתקפי כהן בלט והיה מסוכן מאוד.
במשחק הראשון של הפלייאוף נגד כפר סבא, שיתקיים ב'גרין', לא ישחקו גיא דיין, פדרו פאטרצי, יונתן לוי והמגן הימני הפצוע אחמד קסום.