אחד מגדולי הכדורגלנים של עפולה בכל הזמנים, כפרי אזולאי, מביע מחאה כואבת ומורת רוח קשה על התנהלות קבוצת הנוער של הפועל עפולה בה משחק בנו דן. וזאת מכיוון שלטענתו בנו לא שותף במשחק העונה נגד הפועל בית שאן שהתקיים ביום חמישי לא ממניעים מקצועיים, לכאורה.
1 צפייה בגלריה
כפרי אזולאי. דיבר מדם לבו (צילום: שרון צור)
כפרי אזולאי. דיבר מדם לבו (צילום: שרון צור)
כפרי אזולאי. דיבר מדם לבו (צילום: שרון צור)
לדבריו של אזולאי באמצע המשחק הוא הגיע לספסל של עפולה וביקש מבנו לעזוב ולצאת מהמגרש. בנו כמובן סרב וביקש מאביו לא להתערב. אזולאי כעס על כך שהמאמן דניאל אומנסקי לא הקים אותו להתחמם. "לא יתכן ששחקן הבית היחידי בקבוצה יישאר על הספסל כשכולם מתחממים", אמר אזולאי בכאב והסביר: "גם אם הוא לא התכוון להכניס אותו, הוא היה צריך לתת לו הרגשה טובה במשחק שאמור להיות משחק העלייה. מה שהוא עשה לו זו השפלה".
כדורגלן העבר הבכיר לשעבר, שכמובן אי אפשר לטעון שאינו מבין כדורגל או התנהלות בתוך כדורגל, הוסיף בכאב: "הילד שלי קיבל ארבע הזדמנויות לשחק מעל 10 דקות במשחק במהלך העונה, בכולן הוא כבש שער. גם ב-10 דקות וגם ב-20 דקות משחק. אני יודע מה הוא שווה, לכן זה לא שיקול מקצועי. כאחד שתמיד רצה כאן שחקני בית מאוד כואב לי לראות את הבן שלי כשחקן בית יחידי בסגל בקושי משחק. יש כאן אנשים שצריכים לתת את הדעת מי יעלה כאן לבוגרים בשנה ובשנים הבאות, חייב שיהיה פה שינוי בתפיסה של מחלקת הנוער ואני מאוד מקווה שהשינוי הזה יגיע. לא יתכן שמכל האימפריה הזו עם התנאים הפנטסטיים פה מסביב לא מצליחים לייצר שחקני בית לקבוצת נוער. איך אנשים מתפלאים שלא מייצרים שחקנים לקבוצה בוגרת בליגה שנייה? אפשר לספור על יד אחת שחקני בית שיוצרו פה אם בכלל".
"היום אני כואב גם את כאבם של אבות אחרים שילדיהם כבר לא במערכת מאותן שיקולים של חוסר דקות משחק ולא רק את שלי כאבא", הוסיף אזולאי מדם לבו, "אין לי בעיה לקבל את זה שהילד לא ישחק מסיבה מקצועית, אבל חד משמעית זה לא מקצועי ויש לי סיבות מצוינות להאמין בכך, פראייר בכדורגל אני לא, עברתי הכל מהכל לאורך מספיק שנים וליגות".
המאמן דניאל אומנסקי מסר בתגובה: "לא מתעסק בדברים האלה".
המנהל המקצועי שרון כץ מסר בתגובה: "כל ההחלטות במחלקת הנוער הן על בסיס מקצועי בלבד.כל אחד שיש לו השגות או שאלות לגבי שחקן מסוים יכול להכנס למשרד ולקבל תשובות".