אחד האוהדים הבולטים העונה ביציעי אצטדיון 'גרין' בנצרת עילית הוא שלומי אוסיס - מי שמכונה הסגן של יו"ר חוג האוהדים של הפועל נצרת עילית שלומי שטיינברג. אוסיס הוא ממנהיגי האוהדים שמוביל את ההתארגנות לקראת כל משחק בעידוד ובהבאת אוהדים.
1 צפייה בגלריה
שלומי אוסיס (צילום: שרון צור)
שלומי אוסיס (צילום: שרון צור)
שלומי אוסיס (צילום: שרון צור)
"מצבנו בשלב הזה של העונה בסדר", אמר אוסיס בן ה-29, "התבאסנו על ההפסד ביום שני למרמורק. היה משחק חלש. לדעתי זה היה אחד המשחקים החלשים ביותר של הקבוצה בשנתיים האחרונות. לקחתי את זה קשה מאוד. אם היינו מנצחים את המשחק היינו יכולים כבר לקרר את השמפניות. אני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות בלוד ונעשה צעד חשוב בדרך לחלום - עלייה לליגת העל".
מתארגנים לקראת לוד?
"כן. אנחנו צריכים שיבואו הרבה אוהדים לכל משחק. הגענו למאני טיים של העונה. זה הזמן שלנו לדחוף את הקבוצה. אנחנו רוצים להוציא אוטובוס למשחק. אני מקווה שנמלא אותו עד יום ראשון".
נהנים העונה?
"אנחנו בחלום. לא האמנתי שנגיע למקום הראשון במחזור הזה של העונה. יש לנו את המאמן מספר אחד בליגה הלאומית. ירון הוכנבוים עולה בכמה דרגות על כל המאמנים בליגה. בכלל כל הצוות עושה עבודה מצוינת. גיל ברעם הוא המנכ"ל מספר אחת בליגה. רועי כהן ושרון סויסה עוזרים לנו בכל דבר. פשוט חלום".
מי השחקן הכי אהוב ביציע?
"פדרו הכי אהוב. הוא נותן את הכל על המגרש. הוא שם את הדם שלו על המגרש. הוא היחיד נגד מרמורק שניסה לעשות משהו בהתקפה. אנחנו גם אוהבים מאוד את ליעד אלמליח. הוא מנהיג. נותן שקט להגנה. ראינו עד כמה שהוא היה חסר השבוע. היה חור בהגנה כי לא היה מנהיג בהגנה".
מי השחקן שאתה הכי אוהב?
"חוליו סזאר".
מי השחקן שהולך לתת את הטון במאני טיים?
"יובל שאוט. הוא חזר בדיוק למאני טיים".
מי צריך לאמן את הקבוצה בעונה הבאה?
"חד משמעית ירון הוכנבוים. הוא אוהב את הקבוצה, הוא אוהב את הקהל ואנחנו אוהבים אותו. אין סיבה שהוא לא ימשיך גם בעונה הבאה אחרי עונה כזו חלומית".