קבוצת הכדורסל הפועל גלבוע/מעיינות ברוש העפילה אתמול, יום שלישי, לליגה הארצית לאחר שניצחה את יריבתה בצמרת קרית טבעון בתוצאה 66:87. במשחק צפו כ-300 אוהדים.
גלבוע/מעיינות ברוש הוקמה כחלק מחזון המועצה, לפני שנה בלבד, במטרה מוצהרת לשמש בית למצטייני קבוצות הנוער (גלבוע/מעיינות) וכקבוצת הבת של הפועל גלבוע/גליל מליגת העל. כיעד הוצב בפני הקבוצה עליה לליגה הארצית (הליגה השלישית בישראל), כאשר במסגרת זו יוכלו שחקני הקבוצה לשחק גם בליגה הבכירה, תחת תקנת "הכרטיס הכפול" המאפשר לשחקנים עד גיל 22, להשתייך לקבוצה מליגת העל ובמקביל לשחק בליגה הארצית.
1 צפייה בגלריה
עונה חלומית. גלבוע/מעיינות (צילום: מוא"ז הגלבוע)
עונה חלומית. גלבוע/מעיינות (צילום: מוא"ז הגלבוע)
עונה חלומית. גלבוע/מעיינות (צילום: מוא"ז הגלבוע)
עובד נור, ראש המועצה: "חשיבות הניצחון בטבעון היא קודם כל ביישום פנטסטי של המדיניות הברוכה עבור בני הנוער בגלבוע. ספורט עבורנו, הוא קודם כל ערך חברתי, חינוכי וקהילתי, וקבוצת 'גלבוע/מעיינות ברוש', משקפת זאת היטב. התברכנו בבוגרים ראויים מקצועית והקבוצה הזו היא חלק מהמחויבות שלנו להעניק להם פתרון איכותי שיעזור להם להתפתח נכון להמשך, בתקווה שגלבוע/גליל תהיה התחנה האחרונה שלהם. בשם כל תושבי הגלבוע אני מברך בחום את כל הגורמים במרכזים הקהילתיים, ובראשם לירן וינקור, את המאמן וכמובן את השחקנים הנהדרים- עוררתם גאווה מיוחדת בגלבוע!"
ליאור קרת מאמן הקבוצה הנרגש אמר: "זו נולד כרעיון ערטילאי להקים קבוצת בת לגלבוע/גליל שתשמש כקרש קפיצה לבוגרי מחלקת הנוער, במעבר המורכב לבוגרים, ותאפשר להם ליהנות מהמעטפת המדהימה שלנו, ולהמשיך ולהתפתח כבני אדם וככדורסלנים. לירן כדרכו והמערכת כולה נרתמו למשימה ובשלהי הקיץ האחרון יצאנו לדרך ולאחר אימון פתוח אליו הגיעו כ-30 שחקנים, הבנו שזה הולך לקרות. כל המעטפת של הקבוצה מגיעה מאהבת המשחק והמועדון ועובדים מהלב. יאללה גלבוע/מעיינות!"
"המפתח להגשת חלום הוא להתרכז בחשיבות שלו ולא בהצלחה". אומר נרגש לירן וינקור, מנכ"ל מועדון הנוער גלבוע/מעיינות. "הפכנו להיות המועדון היחידי בארץ שלקבוצת ליגת-העל (גלבוע/גליל), תהיה קבוצת בת בליגה ארצית, מה שיאפשר לתת לבוגרינו מענה אופטימאלי. תודה בראש ובראשונה לעובד נור, שלפני שנה נתן את האות להקמת הקבוצה הזו והבין את חשיבות הדבר. תודה ענקית לליאור קרת המאמן שלקח את כל הפרויקט הזה על עצמו. תודה לעוזרו עוז אפרתי, ולגיא ברזני מנהל הקבוצה-כולם עושים זאת בהתנדבות ורואים בכך שליחות. תודה אחרונה, לשחקנים שלנו בוגרי המועדון, שחזרו הביתה מכל קצוות הארץ- עשיתם דבר ענק שיכנס לספרי ההיסטוריה. אוהבים, נרגשים, גאים ובעיקר חושבים על החלומות הבאים, למען קהילת ילדי הכדורסל בגלבוע/מעיינות!"
במועדון הכדורסל ביקשו לעדכן במקביל כי בעוד שבועיים, ב-26/3/19, בשעה 20:30, ייערך באולם שבעין-חרוד, משחק ההכתרה הרשמי של הקבוצה שיכלול טקס מכובד, כראוי לאירוע! תושבי המועצות הגלבוע, ועמק המעיינות, וכן אוהדים מהסביבה- מוזמנים להגיע ולקחת חלק בחגיגה!