הפועל עפולה סוף סוף הגיעה לליגה. זה לקח לה שני מחזורים ומחצית אחת. המחצית השנייה נגד אחי נצרת ביום רביעי השבוע היתה שונה בתכלית ממה שראינו מתחילת העונה וזה נראה כאילו השחקנים פתאום הבינו את הסיבה למה הביאו אותם - לשחק כדורגל. שחקני עפולה נראו כאילו יצאו מלוע של תותח למחצית השנייה, החלו לשחק מהיר, מסירות מרגל לרגל ובעיקר נהנו סוף סוף מהמשחק.
2 צפייה בגלריה
אופיר חיים (צילום: שרון צור)
אופיר חיים (צילום: שרון צור)
אופיר חיים (צילום: שרון צור)
קשה להאשים את שחקני עפולה שמתחילת העונה מתמודדים עם הכל רק לא עם כדורגל. להביא שחקנים ברמה של אדריאן רוצ'ט, עידן דוד ואחרים ולתת בעמק תחושה של אבק כוכבים זה יפה, אבל לתת להם לשבור את הראש באיך הם מחלקים עומסים תוך כדי משחק מתוך ידיעה שאם הם נפצעים או סתם מתעייפים אין מי שיחליף אותם? זו קצת בעיה.
בכלל לעפולה כרגע מבחינה מקצועית יש את כל הכלים והסיבות להצליח. שחקנים טובים יש, צוות מקצועי טוב בוודאי שיש ומתקנים יש. אבל מים להכין קפה אין. אפילו מייחם המים המסורתי משנה שעברה הוחלף בקומקום יתום ממים.
ובהתאם למצב הכלכלי ככה השחקנים של אופיר חיים נראו מתחילת העונה, לא מחוברים, כבדים ולא מרוכזים. המחצית הראשונה נגד אחי נצרת נראתה כמו תוהו אחד גדול. שחקני עפולה הרבו לאבד כדורים שוב ושוב וחוץ ממצב קורץ שהתחיל אצל דור כוכב והגיע איכשהו לימינית של עידן דוד, שניסה את מזלו מהאוויר ונבלם, לא ראינו כלום מהכחולים.
אופיר חיים במחצית הזו הרבה להעיר ולצעוק על שחקניו ומה הפלא?, כי בזמן שבברצלונה משתיתים צורת משחק של טיקי טאקה, הוא נאלץ להרגיע את שחקניו ולבקש מהם לעצור את הכדור לפני המסירה. "לא לשחק בנגיעה אחת" הוא הסביר להם שוב ושוב. אחרי זה באים בטענות לאנדי הרצוג וחבריו שלנבחרת שלנו אין צורה, כנראה שהבעיה היא לא באנדי, אם אנחנו לא מסוגלים לשחרר כדור מדויק תחת לחץ.
2 צפייה בגלריה
עידן דוד (צילום: שרון צור)
עידן דוד (צילום: שרון צור)
עידן דוד (צילום: שרון צור)
ובחזרה למשחק, כאמור כל התיאורים האלה במחצית השנייה פשוט נעלמו. השחקנים עשו סוויץ', הורידו את המשקולות מהרגליים ופתאום עפולה נראתה כמו קבוצה. המסירות התחברו, השחקנים רקדו על המגרש. נועם גמון עם משחק של הקרבה ואורי צעדון שהוכיח מדוע המאמן שלו נלחם עליו כל כך, עשו מה שבא להם באגפים ועל כל התזמורת הזו ניצחו אדריאן רוצ'ט ועידן דוד המנוסים.
אז הפרויקט של אופיר חיים מתחיל לראות אור ואם הצמד 'אסולין-יעקב' יצליחו לפתור את המחסום העיקרי - בעיות התקציב אז לאוהדי עפולה צפויים עוד הרבה רגעים של נחת העונה.
בינתיים השחקנים עוברים בבקרה טיפין טיפין ואם 'הצמד' יתאמצו יותר, עד סוף מועד העברות ביום שני, חיים יקבל את כל הסגל, דבר שלבטח ייתן הרבה שקט למערכת ומי יודע, אולי בהמשך גם את מייחם המים החמים נזכה לקבל בחזרה, כי בכל זאת ימים קרירים לפנינו.