הפועל נצרת עילית עדיין ללא ניצחון. אתמול (חמישי) במשחק הבית הראשון העונה סיימה הקבוצה בתוצאת תיקו 0:0 נגד הפועל אשקלון.
החבורה של המאמן ירון הוכנבוים שיחקה טוב יותר מהחבורה של שלומי דורה, שמתיימרת לעלות לליגת העל. למעשה, ניכר שיפור משמעותי לעומת המשחק הראשון בחוץ נגד רמת השרון.
3 צפייה בגלריה
ליעד אלמליח. נכס בהגנה (צילום: שרון צור)
הוכנבוים פתח במערך של שלושה בלמים, כפי ששיחק במשך כל העונה שעברה. הבלם השלישי היה ליעד אלמליח המנוסה והטוב. בסיום המשחק ציינו בצוות המקצועי לטובה את משחקם של שני הבלמים אופק פישלר ואלון נצר. "אופק שיחק טוב. אני מרוצה ממנו. גם נצר עשה את העבודה", אמר הוכנבוים, "בסך הכל אני מרוצה מהמשחק שלנו".
ומי הצטיין? המגן הימני אחמד קאסום, מגיבורי העונה שעברה. קאסום היה טוב לאורך כל דקות המשחק. הדומיננטיות שלו השפיעה על המשחק לטובה ובסיום הוא זכה לשבחים מחבריו, מהצוות המקצועי ומהאוהדים.
3 צפייה בגלריה
אופק פישלר. צעיר מבטיח (צילום: שרון צור)
אופק פישלר. צעיר מבטיח (צילום: שרון צור)
אופק פישלר. צעיר מבטיח (צילום: שרון צור)
3 צפייה בגלריה
אחמד קאסום. דומיננטי (צילום: שרון צור)
למרות שהמשחק הסתיים בתוצאת תיקו 0:0 ולמרות שמשחק שני ברציפות שהקבוצה לא ניצחה, הצוות המקצועי מרוצה מהיכולת הכללית של הקבוצה ומהעובדה שבמחצית השנייה היו מספר הזדמנויות להכריע את המשחק. גם במשחק הזה בלט העדרו של חלוץ בכיר לצדו של חוליו סזאר.
"יש לנו קבוצה טובה. אנחנו מרוצים מהרצון והעבודה של השחקנים", אמר המנהל המקצועי רועי כהן, " אתמול ישבנו בצהריים גיל,אני וירון לגבי חיזוק הקבוצה. אנחנו מבינים שחייב להגיע חלוץ נוסף בכיר במקום יובל שנפצע ועוד שחקן הגנה. כשנשלים את הסגל תהיה פה קבוצה שאין לי ספק שתציג עונה טובה".