קבוצת הנוער של הפועל איכסל עשתה אתמול (שבת) צעד נוסף בדרך לעלייה היסטורית לליגה הלאומית לנוער. זאת לאחר שניצחה בתוצאה 2:6 את קבוצת הנוער של מטה אשר.
קבוצת הנוער של איכסל נמצאת במקום השני בליגה הארצית צפון לנוער עם 46 נקודות. במקום הראשון נמצאת קבוצת הנוער צעירי טייבה עם 48 נקודות. במקום השלישי נמצאת קבוצת הנוער של הפועל רובי שפירא עם 41 נקודות. עד לסיום העונה נותרו עוד ארבעה משחקים.
1 צפייה בגלריה
יובל שטרית. מאמן מוערך
יובל שטרית. מאמן מוערך
יובל שטרית. מאמן מוערך
(צילום: שרון צור)
מאמן איכסל יובל שטרית, אחד ממאמני הנוער הטובים בצפון, קרוב מאוד להשלים עלייה שנייה ברציפות, לאחר שבעונה שעברה הוביל את קבוצת הנוער של הפועל אסי גלבוע לעלייה לליגה הלאומית. החיבור שלו לשחקנים באיכסל מצוין וכך גם שיתוף הפעולה עם המנהל המקצועי אסלאם כנען. שטרית, שגדל תחת אחד מגדולי השחקנים והמאמנים באזור זכי הרוניאן, ניחן ביכולת מצוינת להחזיק חדר הלבשה, להתנהל נכון מול שחקנים, לנהל משחק וזאת מעבר לאיכויות המקצועיות שלו כמאמן. וגם יש לו חושים טובים.
כאמור איכסל ניצחה את מטה אשר בתוצאה 2:6. הכובשים הם: סברי חטיב – שלושער, עוקבה שלבי, סלים עבד אלהדי ומוחמד דראושה
"נותרו לנו ארבעה משחקי גמר בשביל להפוך את המסע הזה להצלחה אדירה", אמר שטרית, "השחקנים יודעים שגודל ההקרבה הוא כגודל ההצלחה ואנחנו נקריב מה שרק אפשר במשחקים שנותרו בכדי להשיג את המטרה. אני מקווה לשחזר עם איכסל את ההישג שלי מהעונה שעברה עם אסי גלבוע".