1. מי הרכש הטוב ביותר שעשתה הפועל עפולה?
"בתחילת העונה סימנו בעפולה מטרה ברורה: לברוח ממאבקי התחתית, ואפשר לסמן וי. העניין שהדרך לשם לא היתה נכונה וברגע שתיקנו את הליקויים הקבוצה התיישרה למסלול הנכון וקרובה להבטיח עונה שקטה בלאומית. מכל שחקני הרכש וצוות ההנהלה החדש אפשר לראות כהצלחה גדולה את רומן זולו. זה לא הרקורד או הכריזמה המרשימה, אלא תוצאות שמדברות בעד עצמן. הוא עומד במטרות שהקבוצה סימנה לעצמה תוך כדי עיצוב מחדש של הרכב הקבוצה".
2 צפייה בגלריה
רז משולם
רז משולם
רז משולם
(צילום: פרטי)
2. האם אפשר לסמן מטרות בעפולה?
"ברגע שהקבוצה תהיה קרובה להשיג את המטרה, הישארות בלאומית, יוכל זולו להרים מעט את הרף ולשאוף לכיוון הפלייאוף העליון ואף לעמוד בו. ולא בגלל איכות השחקנים או החולשה של שאר הקבוצות, אלא בזכות השקט שהוא מקרין בקבוצה וקצב צבירת הנקודות בהתאם".
3. האם העלייה לליגת העל תוכרע על כר הדשא?
"בזמן שכולם עסוקים האם תחודש הליגה לאחר הסגר וכיצד יוכתרו העולות דואגת הפועל נוף הגליל שעתיד העלייה לא יוכרע בכר הדשא אלא בספסל המחליפים: וולבלום, חביבאללה, צקול, יהוו תחליף הולם לשחקני ההרכב ואף יאתגרו אותם ליכולת גבוהה באופן עקבי יותר".
4. האם מאמן ינואר ישיג תוצאות טובות יותר ממאמן דצמבר?
"במכבי אחי נצרת כמו בנצרת רק הם יודעים מה "טוב" להם ושומרים על קו אחיד בקצב חילופי המאמנים. קשטן מגיע למועדון תוסס עם מטרות גבוהות מאוד, אך צריך לסמן לעצמו יעד ברור מאוד - להצליח לסיים את העונה ללא פיטורין. במידה ויצליח - העונה הזו תיחשב להישג אישי וקבוצתי".
2 צפייה בגלריה
המאמן רומן זולו
המאמן רומן זולו
המאמן רומן זולו
(צילום: שרון צור)
5. האם אפשר לנצח את הפועל איכסל?
"איכסל מגיעה מוכנה באותה רמת דריכות מול כל היריבות, בזמן שאנו רואים בקבוצות אחרות עליות וירידות ביכולת בהתאם לרמת המתח של המשחק. איכסל מצליחה למקסם כל משחק בזכות הרגש שהיא מביאה למשחק, מבחינתם אין מחזור הבא וגם אין סגל רחב שנותן פריבילגיה לרוטציה, כאשר יש 3 משחקים בשבועיים. האפשרות היחידה שלא להפסיד לאיכסל היא להגיע בדיוק באותה הגישה: אין אתמול או מחר, יש עכשיו".