הפועל עפולה תארח ביום חמישי הקרוב את הפועל נוף הגליל במסגרת המחזור השני של הליגה הלאומית. מדובר, כמו תמיד, במשחק מסקרן מאוד מקצועית, משחק על יוקרה וכבוד לאור משקעי העבר וכמובן סביב השאלה: מי הקבוצה הבכירה באזור?
3 צפייה בגלריה
שלומי אלבז
שלומי אלבז
שלומי אלבז
(צילום: שרון צור)
יומיים לפני המפגש הפיקנטי, מנהל אגף הספורט בעפולה שלומי אלבז התייחס ליחסי הכוחות בין הקבוצות. "היתרון התקציבי של נוף הגליל על הפועל עפולה הוא משמעותי", אמר אלבז בראיון מיוחד לאתר 'מיינט העמק', "אם היה לנו רק את התקציב של הנהלת הקבוצה שם, אני בטוח שהפועל עפולה הייתה עולה ליגה השנה. תקציב המנהלה בנוף הגליל הוא כמו התקציב של שכר השחקנים שלנו".
מי הפייבוריטית?
"זו פתיחת עונה וללא ספק לנוף הגליל יש יתרון עלינו. אנחנו רק שבוע וחצי מתאמנים עם הסגל המלא אך אופטימיים מאוד. אני מאחל לנוף הגליל בסוף השנה להגשים את מטרותיהם ובכל מקרה לא לבנות עלינו במחזור האחרון".
3 צפייה בגלריה
תומר רחמים ושלומי אלבז
תומר רחמים ושלומי אלבז
אלבז ומנהל המועדון תומר רחמים
(צילום: שרון צור)
עבורך זה גם לא עוד משחק?
"לא חושב שיש בכלל יריבות בין המועדונים, זה פיקנטי אולי עבור התקשורת. מלבד שני אנשים בנוף הגליל שרצו לראות את עפולה בליגה א' וכבר חגגו, היחסים הם מצוינים".
3 צפייה בגלריה
ראש העיר אבי אלקבץ
ראש העיר אבי אלקבץ
ראש העיר אבי אלקבץ
(צילום: שרון צור)
למה התקציב נמוך העונה? למה ויתרתם על ערן לוי?
"אנשים התבלבלו בין העובדה שראש העיר שלנו אוהב כדורגל לבין זה שהוא מנסה לכסות חובות של שנים ולא רק בכדורגל. לא מקנא בו. אבל הוא קיבל החלטה של מנהיג. אין לי ספק שאם הוא לא היה נבחר הקבוצה הייתה הולכת לפירוק. הכי קל והכי לא מנהיגותי. אבל זו האמת".
פורסם לראשונה: 17:47, 01.09.20