1. מה החתיכה החסרה בפאזל של אחי נצרת?
"בפאזל אל אחי נצרת יש מספר חתיכות מיותרות. ברגע שאדהם האדיה יידע להוציא אותן מהמסגרת יישארו לו מספר חלקים מדויק ליצור את תמונת ההרכב המושלמת עבור אחי נצרת. צירופו הצפוי של מהרן ראדי אמורה לתפעל את החלוצים בקבוצה, שהיא היחידה בליגה שארבעת שחקני ההתקפה הם שחקני מטרה שניתן לתפעל אותם לשטח. ראדי הוא האיש הנכון להוציא לפועל את הכשרון שיש בקבוצה הזו ולהוביל אותה לצמרת הליגה".
3 צפייה בגלריה
רז משולם
רז משולם
רז משולם
(צילום: פרטי)
2. מהו המהלך שיכניס את הפועל עפולה לעניינים?
"עפולה נמצאת עכשיו בתהליך גיבוש פנימי, מנהל חדש, צוות אימון חדש, ואולי DNA חדש שצריך להוביל אותה לגבהים שעדיין לא היתה בהם. למנהל מועדון ביתי צריך להיות אינטרס ראשוני שבעפולה יהיו שחקנים שישרתו את המערכת לטווח רחוק, הגדולה היא לסמן אותם תוך כדי תנועה ולרוץ איתם במרתון הזה עד לסיום העונה, בשביל שיוכלו לקטוף את הפירות בשנים הבאות".
3 צפייה בגלריה
יובל שאוט
יובל שאוט
יובל שאוט
(צילום: שרון צור)
3. כיצד עפולה ואחי צריכות להתכונן למשחק?
"עפולה תשנה מערך במשחק הקרוב לכן אחי נצרת חייבת לנצל את חוסר האיזון בהגנת עפולה ולהמשיך לשחק עם 4 שחקני התקפה וללחוץ את עפולה בחצי שלה. מנגד הגנת עפולה הוכיחה שהיא טועה בקבלת ההחלטות באופן קבוע ולבוזורגי רק נשאר להמתין שם לארוב לשער נוסף בדרך למלכות השערים.
"עפולה בדרך לשינוי המערך צריכה לנצל את הדלילות במרכז השדה של אחי ולדלג על הנעת כדור מסודרת מהחלק האחורי ולהתרכז בלהרוויח את הכדור הראשון והשני במרכז השדה. במערך הגנתי אין משמעות ליובל שוואט כשהוא לא יעיל בהתקפות מעבר. כך שחייב לשחק גבוה יותר ולנצל את הפיזיות שלו ולהתרכז בכדור השני".
4. האם חזרתו של מתיאס לימה תעשה את ההבדל?
"נוף הגליל טוענת מתחילת השנה שפגעה בינגו בחלוץ. חובת ההוכחה עליו והוא אכן צריך להוכיח שהתלות בו מוצדקת. ברגע שהוא חוזר להרכב תשומת הלב תהיה אליו ואז לוהיב חביבאללה יהיו פחות מאבקים עם בלמים ויותר ניצול המהירות שלו בכדורי העומק".
3 צפייה בגלריה
מתיאוס לימה
מתיאוס לימה
מתיאוס לימה
(צילום: שרון צור)
5. אילו התאמות נוף הגליל צריכה לעשות לקראת המשחק נגד כפר קאסם?
"במערך של חמישה שחקני הגנה הוכיחה נוף הגליל את יעילות שני המגנים שלה: פלג ובלילתי. האחרון ייחסר במחזור הקרוב וגדולה של מועדון היא לשמור על סגנון המשחק למרות חיסור של שחקן. החובה היא להציב שחקן עם איכויות התקפיות בקו שמאל אחרת לא יהיה יתרון למערך".