סופה של תקופה בהפועל עפולה: הבלם הליברי/ישראלי של הקבוצה בשבע השנים האחרונות גיזי דורבור עזב את הקבוצה. השחקן שהגיע כזר והפך לישראלי לכל דבר הפך למעוז ההגנה של נציגת בירת העמק וסמל למסירות, נחישות, יציבות ואהבת הסמל.
3 צפייה בגלריה
גיזי דורבור
גיזי דורבור
גיזי דורבור
(צילום: שרון צור)
דורבור הגיע להפועל עפולה בעונתה הראשונה בליגה הלאומית, 2013/2014. מאמן הקבוצה דאז ירון הוכנבוים הביא אותו לקבוצה לאחר שהכיר אותו הודות יחסיו הקרובים עם עו"ד שחר גרינברג האיש שהביא אותו מליבריה יחד עם המאמן ברוך סער. קבוצתו הראשונה בארץ היתה מכבי בת ים.
3 צפייה בגלריה
גיזי דורבור
גיזי דורבור
גיזי דורבור מקבל תעודת זהות כחולה בסיועו של מנהל המועדון תומר רחמים
(צילום: פרטי)
לאורך השנים בעפולה היה שותף דורבור למספר הישגים: חצי גמר גביע המדינה, הזכייה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, כמעט עלייה לליגת העל לפני שנתיים והעפלה שלוש פעמים לפלייאוף העליון.
בעונה שעברה, עונת ההישרדות בלאומית, חלה נסיגה ביכולת שלו, אבל עדיין הוא היה אחד השחקנים הטובים בקבוצה. אך את סוף העונה הדרמטי הוא החמיץ בגלל פציעה. כשמאמן הקבוצה שלומי דורה החל לבנות את הסגל לעונת 20/21 הוא קיבל החלטה, מקצועית נטו, לוותר עליו.
לאן פניו מועדות? דורבור מקבל הרבה פניות מקבוצות מליגה א', אך לא מן הנמנע שבסופו של דבר יקבל חוזה בקבוצה בליגה הלאומית.
3 צפייה בגלריה
גיזי דורבור
גיזי דורבור
גיזי דורבור. סמל ליציבות ונחישות
(צילום: שרון צור)
במהלך השנים נקשרו יחסים קרובים ואף ידידותיים בין מנהל המועדון תומר רחמים לדורבור. רחמים היה זה שסייע לו רבות לקבל אזרחות ישראלית.
"גיזי דורבור זה הזר הראשון שהחתמתי בהפועל עפולה, היסטוריה בפני עצמה כששחקן זר חתם בקבוצת כדורגל בעפולה", אמר רחמים לאתר 'מיינט העמק', "גיזי השתלב מצוין והפך לאחד השחקנים הכי מוערכים בקבוצה ב7 העונות האחרונות. הוא השתקע בעפולה ואף התחתן עם עפולאית והפך להיות ממש כמו שחקן בית. צובט לי בלב שמכורך נסיבות כאלה ואחרות העונה הוא לא חלק מהקבוצה, מאמין ומקווה שדרכנו עוד הצטלבו בהמשך הדרך".