החלטה מקצועית דרמטית בהפועל בית שאן: המאמן המקומי הוותיק אייל בן ברוך מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון.
2 צפייה בגלריה
אייל בן ברוך
אייל בן ברוך
אייל בן ברוך
(צילום: שרון צור)
מינויו של בן ברוך לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער הוא אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלו בבית שאן מזה הרבה שנים. מינויו בראש ובראשונה נותן תקווה להווה ועתיד טובים יותר לכדורגל בעיר.
בן ברוך הוא איש מקצוע ברמה גבוהה מאוד, שבמשך שנים הדיר רגליו מהמועדון בו גדל. בקרב חבריו הוא מכונה 'המוח', שכן יש לו טביעת עין חדה בכל פרמטר הקשור לכדורגל. הוא מלא אנרגיות, אמבציוני, חרוץ מאוד ואחד שבא לעבודה בכול הכוח כדי להשיג תוצאות.
להיות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל בית שאן זה לא תפקיד פשוט בכלל. יש דרישה להשגת תוצאות ומיידיות. אמנם כבר 20 שנה שהמועדון כבר לא בטופ של הכדורגל, אבל עדיין המקום נחשב למעצמה או למכרה זהב שרק מחכה להאיש הנכון שיגלה אותו.
2 צפייה בגלריה
ליאור כהן
ליאור כהן
מאמן הנוער ליאור כהןעם מאמן עפולה שלומי דורה
(צילום: שרון צור)
שני אתגרים משמעותיים עומדים בפניי בן ברוך: הראשון והכי חשוב הוא לעצור את הנטישה הגדולה של שחקנים צעירים בני העיר למחלקות נוער בסביבה וממקומות רחוקים יותר. בן ברוך צריך שההורים יחזרו להאמין במחלקת הנוער של בית שאן שגידלה בעבר כוכבי-על כמו יהודה עמר, מאיר כהן, איתן טייב, שמעון דנן, מוריס אוזן, גיא דיין, תומר סויסה, שיר צדק ואחרים.
השני, לייצר שחקני בית ברמה גבוהה לקבוצה הבוגרת כפי שקרה בעבר במשך שנים על גבי שנים.
כבר עם כניסתו לתפקיד החליט בן ברוך לא לעשות שינויים דרמטיים, לפחות לא כרגע. ובכל מקרה, זו רשימת המאמנים המלאה של המחלקה: טרום א' - מוטי ברששת, ילדים ג' - טרם נקבע, ילדים ב' - מוריאל כסלסי ואורן סנדרוסי, ילדים א' - בן אסולין, נערים ב' - גבי לרמן, נערים א' - יהודה כהן ואת קבוצת הנוער יאמן ליאור כהן (עוזר מאמן הפועל עפולה).