יו"ר הפועל עפולה לשעבר וחבר מועצת העיר בעבר, דני אסולין, סיים ביום רביעי האחרון לא פחות מ- 50 יום של בידוד ביתי, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. גם אשתו אסתר נדבקה בקורונה והחלימה רק לפני מספר ימים.
1 צפייה בגלריה
דני אוסלין
דני אוסלין
דני אסולין
(צילום: יוסי וקנין)
"אני לא מאחל לאף אחד לעבור את זה", אמר אסולין בראיון לאתר 'מיינט העמק', "זה לא נעים בכלל. הייתי מנותק מכולם. הרגשתי שלקחו לי את החרות. השינה לא היתה שינה. כל הזמן הייתי במחשבות. אחרי עשרה ימים חלפו התסמינים, אבל בכל פעם שעשיתי בדיקה יצאתי חיובי. זה היה קשה".
איך העברת את הזמן?
"קראתי הרבה וראיתי טלויזיה. השעמום הוביל לדכאון. אני גר בבניין מגורים בקומה השישית. לא היתה לי אפילו אפשרות לצאת החוצה לנשום אוויר צח. זה מצב שמכניס אדם לחרדות. לא הייתי אותו דני אסולין שכולם מכירים".
מי דאג לכם לאוכל ולשאר הדברים?
"הבת שלי נופר שגרה איתי נשארה איתנו בבידוד כל התקופה. היא מלאך. היא טיפלה בי ובאשתי אסתר כל ה-50 יום. גם משפחה וחברים עזרו".
פחדת שלא תצא מזה?
"לא פחדתי על עצמי. במקרים כאלה אתה יותר דואג למשפחה. כשאשפזו את אשתי היה לי קשה מאוד. דאגתי מאוד. הייתי במצב רוח על הפנים. עשרה ימים לא ראיתי אותה".
איך היה לצאת מהבית אחרי 50 יום?
"זה לא היה פשוט. היה לי קשה פתאום לצאת למקום שלא ראיתי כל כך הרבה זמן. זה מוזר בהתחלה וגם כל הזמן פחדתי שלא אדבק שוב. הדבר הראשון שעשיתי היה לבקר את ההורים שלי שגרים בגבעת המורה. ביום חמישי באתי למשחק של עפולה נגד נוף הגליל ונהניתי מאוד".
מה יש לך להגיד על הקורונה?
"זו מחלה שעדיין לא ממש מבינים אותה. הבעיה, שכל דבר הכי קטן שאתה מרגיש לא טוב בגוף אתה חושב שזה קורונה. עברנו את זה עם הרבה עזרה מחברים ומשפחה. הם עודדו ותמכו. מגיע גם תודה גדולה לקופת חולים כללית ובמיוחד לד"ר סינטיה והאחות נעמי שתמכו והיו איתנו כל הזמן".