1. האם הפועל עפולה במשבר?
"משבר מגיע לקבוצה אחרי תקופה של הצלחה כלשהי, ואז לקבוצה יש את הכלים להתמודד גם בזכות ההצלחות שקדמו למשבר. ברגע שהקבוצה נמצאת באותו המצב מפתיחת העונה אי אפשר לקרוא לזה משבר כי זה המצב היחידי שהם מכירים עד עכשיו, לכן גרוע מזה לא יכול להיות וכולם צריכים להתמקד במטרה אחת - לא להפסיד. הקבוצה החלה את התהליך הזה בעיקר בזכות המעבר למערך הגנתי יותר מול ראשל"צ וזה יניב פירות במחזורים הבאים".
3 צפייה בגלריה
רז משולם
רז משולם
רז משולם
(צילום: פרטי)
2. מה יש לעפולה להרוויח מהעונה הזו?
"הדבר הטוב ביותר שקרה לעפולה שנשארה בליגה הוא השינוי התדמיתי מבחינה כלכלית - אין יותר משכורות מנופחות לשחקנים (שאפו לתומר רחמים). רוצים להרוויח? תצליחו העונה בעפולה ותרוויחו בעונה הבאה במועדון אחר. התייעלות כלכלית שהזרימה דם חדש למועדון, שחקנים שרוצים לפרוץ העונה יעשו את ההבדל ברגע שהקבוצה תתייצב מקצועית ותסלול את הדרך לפלייאוף העליון לשם היא בנויה.
"עפולה צריכה להרוויח את הבמה שהיא נותנת לשחקנים הצעירים האלו, ורגע לפני שהם עושים קפיצה לגזור עליהם קופון שמן, שישדרג את המועדון ויהפוך אותו לעצמאי ולא תלותי בעירייה. יש לה את כל התנאים האלו להפוך לחממה לכישרונות צעירים - רק הגיע הזמן לעשות את זה".
3 צפייה בגלריה
המאמן שלומי דורה
המאמן שלומי דורה
מאמן עפולה שלומי דורה
(צילום: שרון צור)
3. חילופי המאמנים במכבי אחי נצרת ישפיעו לטובה?
"שינויי מזג האוויר גורמים להחלטות משונות בנצרת, כשהקבוצה מצליחה או נכשלת תמיד יש שם דחף פנימי לבצע שינויים. לצערנו עם כל הכסף שמושקע שם מדי שנה, למאמנים לא תהיה היכולת להשפיע במאת האחוזים כל עוד ההנהלה לא תומכת בהחלטות".
4. איך יסתיים המשחק של נוף הגליל מול נס ציונה?
"נס ציונה נמצאת בתקופה טובה ומשחקת כדורגל פתוח ומשוחרר, התחזקה בשחקני מפתח (אלי אלבז, עידו דוידוב, יניב בריק) ותעשה הכול בשביל לנצח. שבוע שעבר ר"ג רק רצתה לצאת עם נקודה מהמפגש ביניהן וראינו את נוף הגליל לא במיטבה. בדיוק מה שנוף הגליל צריכה בשביל לחזור משם עם 3 נקודות אלו המשחקים מול קבוצות ששואפות לנצח אותה, כל קבוצה שתנסה לשחק כדורגל התקפי נגדה תפסיד".
3 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים ורועי כהן
ירון הוכנבוים ורועי כהן
מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים והמנהל המקצועי רועי כהן
(צילום: שרון צור)
5. מהם ההבדלים בין איכסל להפועל פ"ת?
"איכסל זו הקבוצה ששיתפה הכי פחות שחקנים ורצה עם הרכב אחיד, פרט לשתי פציעות של הבלמים. ומנגד פ"ת ביצעה הכי הרבה שינויים בליגה כאשר החליפה חצי סגל ומעמדו של המאמן אפילו לא על הפרק. במידה ואיכסל תמשיך בדרך שלה, לחכות לטעויות של היריבה, היא תחזור עם 3 נקודות".