הפועל עפולה מארחת היום במגרשה הביתי את מכבי אחי נצרת בדו-קרב ישיר בין שתי קבוצות שיש להן שאיפות זהות - להיכנס לפלייאוף העליון.
2 צפייה בגלריה
המאמן רומן זולו
המאמן רומן זולו
המאמן רומן זולו
(צילום: שרון צור)
לפיכך, מדובר במשחק קריטי מאוד עבור עפולה בשלב הזה - שישה משחקים לסיום העונה הסדרה. וזה גם מבחן גדול למאמן רומן זולו, שלאחר שקיבל חיזוק משמעותי לסגל הציפיות מהקבוצה עלו והמטרה החדשה שסומנה היא פלייאוף עליון.
היום יש לעפולה סגל שחקנים מצוין, איכותי ומגוון, שצריך להפיק ממנו את הפוטנציאל שטמון בו. החלוץ אלון בוזורגי, שזולו התעקש להביא אותו, התאקלם מהר ופורע שטרות. עם חלוץ ברמה שלו בהתקפה - עפולה צריכה להתמודד על הפלייאוף העליון.
2 צפייה בגלריה
אלון בוזורגי. שער ניצחון
אלון בוזורגי. שער ניצחון
אלון בוזורגי
(צילום: שרון צור)
ארבע נקודות מפרידות היום בין עפולה לפלייאוף העליון ולכן המשחק נגד אחי נצרת הוא קריטי מאוד. עפולה חייבת לייצר מומנטום של ניצחונות כדי להיכנס לפלייאוף העליון ולכן היא חייבת לנצח את היריבה שלה אותה שאיפה.
עפולה פוגשת את אחי נצרת כשהיא בתקופה טובה, כשהיא מתחילה לממש את הפוטנציאל שלה. המאמן תומר קשטן הצליח לחבר את הסגל והתוצאות לא איחרו להגיע - אחי נצרת השיגה שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים.
נתון שבעפולה צריכים לקחת בחשבון - אחי נצרת כבשה תשעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים. לפיכך, משחק ההגנה של עפולה צריך להיות היום במיטבו.
ועוד דבר- זולו משחק לאחרונה עם חלוץ אחד. האם היום נגד אחי נצרת הוא ישנה שיטה? האם הוא יפתיע את תומר קשטן?