הבעלים של קבוצת הפועל גלבוע/גליל חיים אוחיון עבר לאחרונה השתלת מח עצם ועכשיו הוא זקוק לתרומות דם.
1 צפייה בגלריה
חיים אוחיון
חיים אוחיון
חיים אוחיון
(צילום: שרון צור)
משפחתו פנתה לעזרת הציבור ומחפשת תורמים - טסיות מדמם הטהור. יש לציין כי אוחיון מאושפז כבר תקופה בבית חולים רמב"ם בחיפה.
איך אפשר לעזור לחיים אוחיון? הימים לבדיקת התאמה לתרומה הם א'-ד' בשעות 15:00-18:30, זו בדיקת דם, וניתנת תשובה במקום. התרומה עצמה (למי שעבר את בדיקת ההתאמה בהצלחה) אורכת שעתיים וזה ממש דומה לתרומת דם והשעות בתיאום אתם לפי הלו"ז (8:00 - 20:00) והיכולת של התורם.
מי שמגיע לתרום צריך לציין שזה עבור חיים אוחיון. הכל נעשה ברמב"ם באגף תרומת טסיות. זה בבניין ראשי בקומה מינוס 1. טלפון לתיאומים ושאלות של אגף תרומות הטסיות ברמבם: 04-7771301.
התורמים הפוטנציאלים צריכים להיות: בגילאי 18-60; במשקל של 60 ומעלה; בריאים באופן כללי, בלי מחלות כרוניות ושלא נוטלים תרופות קבועות; נשים- רק לפני לידות לצערי; מי שהיה בארצות נגועות מלריה בשנה האחרונה- כמובן- לא יכול; מי שעשה קעקוע או פירסינג בחצי שעה האחרונה- לא יכול.
בעקבות פנייתה של משפחת אוחיון לתרום דם למען בעליה של קבוצת הכדורסל הפועל גלבוע/גליל חיים אוחיון שעבר השתלת מח עצם, יצא היום יו"ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל עוגן יוחננוב בקריאה לתרום דם.
"במשך שנים רבות חיים אוחיון חברנו תרם רבות למען הקהילה וגם למען רבים ובסתר. זה הזמן להירתם ולהחזיר לו בצעד מציל חיים", אמר יוחננוב והוסיף: "אני קורא לכל אוהדי הכדורסל בישראל לצאת ולתרום דם כדי להציל את חיים שכולנו כל כך אוהבים. גם אני מתכוון לתרום דם, בתקוה שזה יסייע לעמוד במטרה החשובה הזו".