מנהל אגף הספורט העירוני בשחקים עפולה, שלומי אלבז, ערך אתמול (חמישי) פגישה עם שחקני העבר של הפועל עפולה בכדורגל ובכדורסל והפתיע אותם: "הגיע הזמן לערוך לכם ערב הוקרה מרגש ומכבד". את ההחלטה קיבל אלבז יחד עם יו'ר דירקטוריון שחקים עו'ד אלי מלול על מנת להוקיר את שחקני העבר שהקדישו שנים רבות את הקריירה שלהם על המגרש.
3 צפייה בגלריה
שחקני עבר עפולה
שחקני עבר עפולה
תמונה למזכרת מהמפגש
(צילום: 'שחקים')
בין הנוכחים במפגש המיוחד איש הכדורסל וסגן ראש העיר, חביב פרץ, יו"ר הפועל עפולה בכדורסל יוסי מלכה, נמרוד ברין, משה גואטה, החלוץ האגדי עמוס אעידן, דני אסולין ועוד.
3 צפייה בגלריה
שחקני עבר עפולה
שחקני עבר עפולה
מפגש במגבלות הקורונה
(צילום: 'שחקים')
אלבז ביקש מהנוכחים לרכז את כל שחקני העבר לערב אחד נוסטלגי, מושקע ומכובד. הערב, שצפוי להיערך כאשר מגבלות הקורונה יוסרו ויכלול ארוחת ערב חגיגית וטקס הוקרה לשחקני העבר של המועדון.
"זה קלישאתי אבל ללא עבר אין עתיד", אמר אלבז, "אני גדלתי בתור אוהד בוולפסון המיתולוגי וגם בהיכל הספורט העירוני בעפולה עילית ולפגוש את השמות האלו היום מבחינתי זה לא דבר מובן מאליו והגיע הזמן שנוקיר להם תודה. אין לי ספק שהמפגש הזה יהיה מרגש במיוחד".
3 צפייה בגלריה
שחקני עבר עפולה
שחקני עבר עפולה
עמוס אעידן ודני אסולין
(צילום: 'שחקים')
יו'ר דירקטוריון 'שחקים' עפולה אלי מלול הוסיף: "חשוב לדבר על העתיד אך לא פחות חשוב להסתכל ולהוקיר את מי שבנה אותו. הערב חשוב מאוד ויכלול את כלל שחקני העבר שמהווים עד היום את יסודות המועדון. זה הזמן שלנו לומר להם תודה'.