מכה מקצועית להפועל עפולה. המגן השמאלי אופק נדיר עבר הבוקר (רביעי) אבחון לבדיקת MRI בברך והממצאים: קרע מלא ברצועה הצולבת. המשמעות: נדיר סיים את העונה ויחזור לשחק רק לקראת העונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
אופק נדיר
אופק נדיר
אופק נדיר
(צילום: שרון צור)
נדיר הוא שחקן צעיר ומוכשר שהצטרף לקבוצה בעונה שעברה והיה שותף מלא להישארות הדרמטית בליגה. הוא זוכה להערכה גדולה מצד המאמן שלומי דורה, שכן זו העמדה היחידה שדורה לא ערך בה שינוי לקרא העונה הנוכחית.
בעקבות כך החל להיבחן בקבוצה המגן השמאלי אופק ברזני, שבעונה שעברה עלה ליגה עם הפועל איכסל, שמוליכה היום את הליגה הלאומית. דורה טרם החליט אם להחתים אותו.
ביום שישי תצא עפולה למשחק חוץ נגד רמת השרון במטרה לעצור רצף של שלושה הפסדים. הדריכות לקראת המשחק גבוהה מאוד.
3 צפייה בגלריה
יובל שאוט
יובל שאוט
יובל שאוט
(צילום: שרון צור)
השאלה הגדולה סביב המשחק הוא באיזה הרכב יעלה המאמן שלומי דורה. גם השיטה קריטית במשחק שכזה. איך צריך להיראות ההרכב של עפולה? הצעה להרכב: יוסי גינזבורג, נתנאל גולדמן, מרקו קוסיק, אסף אריאלי, ערן אזרד, רוי הקר, מוחמד בדיר, קווין ריינשטין, עילאי טרוסט, דור כוכב ויובל שאוט.
3 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
המאמן שלומי דורה
(צילום: שרון צור)
השיטה: 2-3-5, כשריינשטיין ובאדיר משחקים בקישור האחורי ולפני החלוצים משחק טרוסט הכישרוני. שאוט בעמדת החלוץ המרכזי ולצידו כוכב שחייב ללחוץ את שחקני ההגנה של רמת השרון. על פניו זה נראה ההרכב הכי מאוזן של עפולה, שיכול להוציא אותה מהמשבר.