מועדון הכדורגל הפועל עפולה הודיע היום על הצטרפותו של מרכז השירות עפולה מוטורס למועדון והחברה תשמש כספונסר נוסף של הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
קווין ריינשטיין על רקע הספונסר החדש
קווין ריינשטיין על רקע הספונסר החדש
קווין ריינשטיין על רקע הספונסר החדש
(צילום: מועדון הפועל עפולה)
מרכז השירות עפולה מוטורוס הוקם בשנת 1993 ונמצא בבעלותם של עופר רגב וגיא שוורץ. מרכז השירות מיצובישי-יונדאי הנו מורשה ומוסמך לרכבי מיצובישי ויונדאי וחבר באיגוד המוסכים בישראל. ממוקם במבנה חדש ומפואר העומד בכל התקנים והסטנדרטים העולמיים של חברת מיצובישי, ומעניק ללקוחותיו מגוון נרחב של שירותים: שירותי מכירה ושירותי מוסך: מכונאות רכב, פחחות רכב וצבע, מיזוג רכב, חשמל רכב ודיאגנוסטיקה, העברת טסט רישוי שנתי ועוד.
עופר רגב, בעל החברה: "אני מאוד שמח להיות חלק מהתהליך שעוברת הפועל עפולה, אני אוהב את העיר וחובב ספורט מושבע, שמח לתרום את חלקי ובטוח שזוהי תחילתה של שותפות נפלאה. יאללה עפולה".
שני הספונסרים הנוספים שעפולה גייסה בחודש האחרון הם: הראשון, חברת “HONESTY” - הונסטי – סוכנות לביטוח המתמחה בתחום ביטוחי החיים, ביטוחי הבריאות והביטוח הפנסיוני; השני, ”אוטופון תקשורת",שמונה כ-15 סניפים ברחבי הארץ, הרשת עוסקת במכירה ותיקון מכשירי סלולר ומולטימדיה, הסניף בעפולה ממוקם בקניון העמקים.
הערכה כי שלושת הספונסרים יחד הכניסו לקופת המועדון כ-200 אלף שקל. כמובן, שהצטרפותם סייעה להנהלה לחזק את סגל הקבוצה לקראת המשך המאבקים בליגה. בתוך כך צריך ציין כי מגיע שאפו להנהלה על היכולת לגייס ספונסרים, בעיקר בתקופה של משבר כלכלי עצום בגלל נגיף הקורונה.