2 צפייה בגלריה
צילום: מיקי אופק
צילום: מיקי אופק
צילום: מיקי אופק
קבוצת יובלים, בבעלות היזם אלברט עמית המתמחה בפיתוח מרכזי מסחר וקניונים ייחודים, מביאים את הבשורה לעפולה וישקיעו כ- 10 מיליון שקל, במתחם קונספט חדשני בעפולה- תחת המותג 'שוק פשוט'. הרעיון העומד מאחורי המיזם הוא לייצר מתחם רב תכליתי- מודרני המשלב שווקים מתחלפים, לצד חנויות קבועות במתחם מכל התחומים ופסטיבלים ואירועים לאורך כל השנה.
המתחם, ברח' החשמל בעיר, משתרע על שטח כולל של כ- 12 דונם ועם כ 5000 מ"ר של מבנים וסככה מקורה, ויכיל כ- 250 דוכני מכירה, קבועים ומתחלפים וכ- 500 מקומות חניה צמודים חינם, הוא צפוי להוות עוגן לכלל תושבי עפולה והסביבה המונים כ- 150,000 נפשות. בשלב הראשון יפעל 'שוק פשוט' 3-4 ימים בשבוע, כאשר הכוונה היא לייצר פעילות שתפעל 7 ימים בשבוע כולל שישבת. 'שוק פשוט' אמור להתחיל לפעול כבר בחודש יולי.
על העיצוב האורבני והפונקציונלי של המתחם העפולאי אחראי האדריכל המוכר רון רובינשטיין והמתחם יתוחזק ברמה הגבוהה ביותר מבחינת ניקיונות ואבטחה.
2 צפייה בגלריה
צילום: מיקי אופק
צילום: מיקי אופק
צילום: מיקי אופק
ל"שוק פשוט" תמהיל מוצרים ושירותים אטרקטיביים ותכנים מסחריים מתחלפים והוא ילווה בפעילויות משלימות אחרות כגון: ירידי אוכל, שווקים נושאיים, מתחם יבואנים, מעצבים וכדומה.
כאשר הרעיון המרכזי הינו הפעלת חווית שוק תחת מעטפת מודרנית ומאורגנת.
לדברי אלברט עמית, יזם 'שוק פשוט': "מדובר ברעיון חדשני, השקעה אמיצה ובדבר הצרכני הבא. אנו עדים לתקופה של שינויים בהרגלי הצריכה יחד עם מיאוס מסוים מהקניונים הרגילים, ועולה צורך בפיתוח של נישות מסחריות חדשניות".