כמה פעמים נתקלתם בפרסומת שמבטיחה לכם החזרי מס שמגיעים לכם ממס הכנסה - ושום דבר לא קרה?
שכירים רבים מכירים את הפרסומות הרבות המבטיחות החזרי מס ו“כספים שמגיעים לכם“. סקרים רבים שנעשו בתחום מגלים כי רוב האנשים אינם ניגשים בכלל לבדוק את מידת זכאותם להחזרים, שכן אינם מאמינים שמס הכנסה מחזיר כסף.
2 צפייה בגלריה
תמונה: זיוס החזרי מס ליווי פיננסי ונדלן
תמונה: זיוס החזרי מס ליווי פיננסי ונדלן
תמונה: זיוס החזרי מס ליווי פיננסי ונדלן
-
החזרי מס ומענקים ממס הכנסה!! מי זכאי להחזר מס? מענקים ?! ומדוע כמעט לכל שכיר/פנסיונר מגיע החזר מס?
כמעט כל אדם שכיר או פנסיונר זכאי להטבה והחזר מס. לצערנו אנו נתקלים בהמון אנשים שעושים טעויות בגלל חוסר זמן, או מידע שגוי שקיבלו, וטעויות אלה עולות להם המון כסף ובעיקר פוגע להם בזכות לקבל החזר מס מקסימלי.
איך מבצעים בדיקה בסיסית להחזר מס?
האנשים ששלמו מס לפי 5 הסעיפים הבאים זכאים להחזר של עד 7 השנים האחרונות.
1 .מס הכנסה בתלוש משכורת או פנסיה ששולם.
2 .ניכוי מס 35% בעת משיכת תגמולים ממבטחים/חברות ביטוח/בנקים.
3 .ניכוי מס על רווחים מתוכניות חסכון/בורסה וכו‘
4 .תשלום על מס שבח מקרקעין.
5 .כל ניכוי מס הכנסה אחר ששולם.
זיוס מבטיחה מקסימום החזר מס לאחר בדיקה.
על מנת לבצע בדיקה מעמיקה המייצרת תוצאות המבטיחות החזר מס גבוה יש לרכז את כל הניירת הנדרשת לצורך הבדיקה, ורק אחר כך מתבצעת הבדיקה. זיוס ממליצה לא לעשות בדיקה לפי מסירת תעודת זהות או חתימה עיוורת, על פי ייפוי כוח או דוחות ובקשות, וללא שיתוף פעולה דו צדדי מאחר וזה עלול לגרום בהרבה מקרים לאובדן או פספוס ממון רב וקבלת החזר מס סטנדרטי ומינימלי. מבין אלה שכן ניגשו לבדוק את זכאותם ישנם רבים מאוד שזכו לקבל את כספם בחזרה, במקרים רבים מדובר בהיקפים שעולים בהרבה על הציפיות.
בסופו של דבר, מה שקובע את ההצלחה בקבלת ההחזרים והיקפם הכספי הינו שני גורמים:
1. מידת הזכאות לקבלת החזר כספי. 2. רמתו המקצועית ורצינותו של הגורם המקצועי המייצג אותך בתהליך. חשוב מאוד להבין ולדעת שנושא החזר המס הינו מסובך, מסורבל ומורכב מהרבה אספקטים, ואותו אדם יכול לקבל החזר מס שונה לאותה שנה.0 ש“ח או 1,000 ש“ח או 100,000 ש“ח (זה יכול לקרות בגלל אי הגשת הדוחות בצורה הנכונה והמלאה המבטיחה מקסימום החזר מס!)
ודאי תשאלו - ”איך זה יכול להיות, הרי המעסיק שלי משלם מסים כחוק?“ אך האם מס הכנסה יודע הכל ?!
התשובה היא שהמשכורת הינה חודשית ומבוססת על הנתונים הידועים למעסיק ואשר קשורים למקום העבודה. כמו כן, מחלקת החזר מס הינה מחלקה נפרדת ויש סמכויות שונות לקבלת אינפורמציה ונתונים פרטיים ממחלקות ממשלתיות אחרות אבל היא רק בודקת את הבקשות המוגשות בלבד כך שיכול להיות הרבה נתונים אישיים ומסמכים חסרים שעשוי להגדיל לך החזר המס הסטנדרטי ולהלן מספר דוגמאות
1 תשלום ניכוי מס 35% ממשיכת תגמולים.
2 מישהו במשפחה נכה או חולה במחלה קשה (את/ה, בן/בת זוג, ילד, הורים לבן/בת זוג).
3 הוצאות רפואיות על בית אבות סיעודי או מוסד רפואי.
4 הורי ילד בכיתה לחינוך מיוחד, או ליקוי למידה, או גן טיפולי.
5 פיגור בהתפתחות הילד.
6 יציאה לפנסיה, התפטרות מרצון או פיטורין.
7 קיבלת סכום חד פעמי גבוה בגין שנים קודמות (הפרשי שכר הבראה, חופשים וכו‘).
8 שינוי במצב משפחתי (נשוי, גרוש, פרוד, חד-הורי, אלמן).
9 תרומות למוסדות. תשלום בגין השתלמויות לצורך עבודה, או ספרות מקצועית.
10 הפקדת כספים בקופת גמל או תשלום לביטוח חיים ועבור עצמך, הוריך או ילדיך.
11 בעלי תארים BA + MA החל משנת 2006 14.ניכוי מס אחר (בנקים, חברות ביטוח ...)
וקיימות עוד 1001 סיבות טכניות שונות עשויים להגדיל החזר המס ולקבל מקסימום כסף.
החזר מס שבח - מקרקעין למי מגיע?
כאשר נמכר נכס מקרקעין - בית, דירה או שטח - העסקה חייבת במס. המוכר משלם מס שבח, הקונה משלם מס רכישה. חוק מיסוי מקרקעין קובע מי חייב במס, מתי, באיזה סכום, מהו אופן החישוב של המס, באילו מקרים ניתן פטור ממס וכיצד נגבה התשלום.
זיוס מבצעת בדיקה להחזר מס שבח לכל עסקה שחויבה במס שבח - מקרקעין, בשש השנים האחרונות עקב:
מכירת דירת מגורים שחייבת במס שבח מכירת מגרש או קרקע פנויה החלפת מגרש / קרקע עם המינהל קבלת פיצוי מהפקעת קרקע למע“צ או לרשויות אחרות יורשי מישהו שנפטר וביצע עסקה אחת מהנ“ל בשבע השנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
זיוס - לוגו
זיוס - לוגו
זיוס - לוגו
אז מי אנחנו ובמה אנחנו מיוחדים?
חשוב לנו בזיוס שאתם תקבלו את מלוא הזכויות ולנצל מקסימום הטבות ומענקים - לנו חשוב שאתם תקבלו את הכסף שמגיע לכם ! צוות זיוס עתיר ניסיון, ידע, אמין מקצועי ובקיא בכל התחומים שלהלן:
1 החזרי מס: אשר ידעו להפוך כל אבן כדי להשיב לך את החזרי המס השונים המקסימאלים שמגיעים לך
2 ייעוץ לזוגות צעירים: ליווי פיננסי מקצועי מול הבנקים למשכנתאות (קבלת משכנתא חדשה / מחזור) ייעוץ ותכנון כלכלי, עסק, הדרכה וניהול נכון לכלכת המשפחה לצורכי מחייה, השקעה, חסכון, ביטוח, פנסייה והכל במטרה לבצע תוכנית עבודה להתקדמות נכונה ולפי שלבים מתאימים, יציבה, מהירה ולפי רצונם וטעמם
3 ייעוץ מיוחד פנסיונר: פנסיה מוקדמת ובדיקת פיצויים ניתן לבצע בדיקה להגדלת אחוז קצבת הפנסיה ובדיקת תשלום כל הזכויות והפיצויים לפי הדין. ניתן להגיע דרך זיוס לקופות גמל ישנות ולחפש קופות אבודות, ובאמצעות כך לעזור לכם למשוך את אותם ”הכספים האבודים“ וללא ניכוי מס של 35%. אנו ממליצים על ביצוע בדיקה ותכנון מס, למשיכת קופת הגמל ללא ניכוי מס של 35%.
4 ייעוץ מיוחד לנכים וחולים במחלות קשות, נפגעי עבודה או נכות מעבודה/כללית, חולי לב, סרטן, נפש פרקינסון ו/או עברו ניתוחים ואישפוזים כולל סיוע מיוחד להורי חולה שנפטר ב-7 השנים האחרונות.
5 ייעוץ נדל“ן ומשכנתאות: הינו הייעוץ החשוב ביותר בחיים, אשר מקבלים אינפורמציה מכונה, אמיתית, יעילה וחשובה מאוד לקבלת ההחלטה הנכונה להתקדמות מהירה ויציבה וראוי להתייעץ בנושאים הבאים: איך לבחור מסלולי המשכנתא הנכון והמתאים שיחסוך לך אלפי ועשרות אלפי שקלים; סכום המשכנתא המקסימלית שכדאי לקבל בהתאם לגובה ההכנסות שלי; גובה ההחזר החודשי למשכנתא וצפי לשינוי בעתיד הקרוב לפחות.
זיוס הכתובת לכל שאלה פיננסית וכלכלית. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר. להשגת מקסימום זכויות והטבות.
חייגו: 04-6464470