רשת קופיקס שהוקמה בספטמבר 2013 כרשת צרכנית, חברתית ואטרקטיבית והציעה לראשונה מוצרי מזון איכותיים במחיר מהפכני של 5 שקלים, הציגה הבוקר (שני, 18.12), מספר מהלכים חדשים ומפתיעים, כאשר ביניהם גם חזרה אל קונספט ה-5 המזוהה עמה - והפעם עם מגוון עשיר אפילו יותר של מוצרים ב-5 שקלים.
במקביל, משיקה הרשת גם קונספט חדש: "קופיקס פלוס+" - מוצרים מוגדלים במחיר של 8 שקלים, שיתנו מענה לדרישת הצרכנים למוצרים ומנות גדולות יותר כגון: קפה, מיצים, כריכים, מאפים, מרקים ועוד . לדוגמה; קפה רגיל ( 250 מ"ל ) יחזור למחיר של 5 שקלים וקפה גדול (370 מ"ל) יוצע ב – 8 שקלים .
בנוסף, הרשת יוצאת בתפריט חדש, הכולל לחמניות סביח, 3 סוגי חביתות, פרנה עם שווארמה צמחונית ושקשוקה, מאפה חמאה שקדים, טוסטים גדולים, מגוון עוגות, קינוחים ועוד, שיוצעו גם הם ב-8 שקלים.
2 צפייה בגלריה
הדור הבא של קופיקס - תפריט חדש ומחירים חדשים. יח"צ
הדור הבא של קופיקס - תפריט חדש ומחירים חדשים. יח"צ
הדור הבא של קופיקס - תפריט חדש ומחירים חדשים. יח"צ
הרשת גם מרחיבה את התפריט והיא תציע לראשונה ארוחות שלמות במגשים במחיר 12-15 שקלים. לדוגמה: ארוחת ילדים הכוללת נגיסי תירס בתוספת פסטה ברוטב עגבניות/תפוחי אדמה/אורז במחיר של 12 שקלים, ארוחת סושי צמחוני/סלמון (במארז הכולל 6 יחידות עם רטבים ומקלות אכילה) ב-12 שקלים, ומבחר סלטים במחיר 12 שקלים.
קופיקס – מותג של קפה
קופיקס הודיעה כי היא נכנסת לתחום מוצרי הקפה - ומשיקה לראשונה ליין מוצרי קפה פרימיום שיוצע בסניפי הרשת, יופנה גם לרשתות קמעונאיות נוספות ויכלול קפסולות קפה וקפה מגורען מיובש בהקפאה. גולת הכותרת היא כניסתה של קופיקס לתחום הקפה השחור המקורי כאשר היא מובילה שיתוף פעולה עם מותג הקפה השחור הוותיק "אל נח'לה" שייצר עבורה קפה שחור תחת השם "קופיקס קפה אל נחל'ה", קפה אותנטי עם ובלי הל.
2 צפייה בגלריה
מותג הקפה של קופיקס. יח"צ
מותג הקפה של קופיקס. יח"צ
מותג הקפה של קופיקס. יח"צ
סדרת הקפסולות כוללת שלושה טעמים שונים COFIX BLEND , SAFARI, TROPICANA ותוצע במארזים של 8 יחידות ובמחיר של 10 שקלים.
סדרת מוצרי קפה נמס מיובש בהקפאה תוצע בשלב ראשון –ב- 2 גדלים שונים: 50 גר' - במחיר 5 שקלים ו-100 גרם ב -10 שקלים. קפה שחור – אל נח'לה עם ובלי הל יוצע בשני גדלים - 70 גרם ב- 5 שקלים ו 120 גרם ב 8 שקלים.
ב- 2018 הרשת מתכוונת לשלב בחלק מסניפיה מכונות יוגורט, תנורי אפיה, כאשר הדגש יינתן להשקה של קו למוצרי בריאות ללא סוכר, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.
יקי ודמני מנכ"ל קופיקס גרופ : "זכות גדולה נפלה בחלקי להוביל את קופיקס יחד עם מנהליה, עובדיה, זכייניה וספקיה אל הדור החדש של המהפכה הצרכנית שהיא עשירה יותר, טעימה יותר והכול במחירים שטרם נראו בארץ. הסניפים בעיצובם החדיש והמבחר האיכותי החדש יוצרים חוויה שאין דומה לה. כמנכ"ל החברה תפקידי היה להקשיב ללקוחות ולהתאים את עצמנו לבקשותיהם והכי חשוב להמשיך ולשפר, לחדש, לרגש ולהפתיע כל פעם מחדש. מדהים איך הקונספט התפשט בכל רחבי העולם ואתו הפניות לקבל זיכיונות במדינות נוספות. עוד מותג ישראלי שאנחנו מאמינים שיהיה שגריר נאמן של המדינה".