הרוח הצעירה והחדשנית המנשבת בעיר נהריה בשנים האחרונות מגיעה מפרויקט The valley של חברת "גשם החזקות", הבונה כיום את שכונות היוקרה "קריית יצחק שמיר" ומעצבת את דמותה העתידית של העיר כולה. הירידה לפרטים הקטנים, החשיבה על הדיירים ורווחתם, ודירות הענק שעוצבו תוך ניצול שטחן באופן יעיל ומצוידות גם במרפסות שמהן נשקף נוף מרהיב, הפכו את קריית יצחק שמיר למוקד משיכה של אוכלוסיה חזקה ועבור כל מי שמבקש ליהנות מאיכות חיים מצוינת ולשדרג את מיקומו באזור הצפון ובנהריה עצמה.
חינוך איכותי הוא אחד הפרמטרים החשובים לכל מי שקונה דירה ומבקש שילדיו יגיעו להישגים הטובים ביותר. זכייתה של נהריה לראשונה בפרס החינוך המחוזי תש"פ, יחד עם מועמדותה לתחרות היוקרתית של פרס החינוך הארצי, מוכיחה שזו העיר הנכונה לגדל בה ילדים, להקנות להם תוכניות חינוך מגוונות, לחזק את הערכים שלהם ולסלול להם עתיד מבטיח.
4 צפייה בגלריה
The Valley
The Valley
The Valley
(סטודיו לומו)

4 צפייה בגלריה
The Valley
The Valley
The Valley
(סטודיו לומו)
רכישת דירה מהווה את אחת ההחלטות הכלכליות החשובות והמשמעותיות ביותר בחייו של אדם. הנתונים מראים כי בעת בחירת השכונה הרצויה, משקלל הרוכש את מיקומה ביחס למוקדי מסחר ותעסוקה בתוך העיר ומחוצה לה, בודק שילדיו ילמדו במוסדות חינוך מצוינים, שהוא ומשפחתו יוכלו ליהנות ממוסדות ציבור ומפארקים רחבי ידיים וכמובן: מדירה מרווחת במחיר מנצח. המגמה שצברה תאוצה בשנים האחרונות מצביעה על רכישת דירות גדולות יותר. בין היתר, בשל פערי המחיר הקטנים בין דירת חמישה חדרים לארבעה חדרים, שהופכים את התוספת לכדאית הרבה יותר.
ב"גשם החזקות" מבינים היטב ללבם של הרוכשים ומציגים מחירי דירות נמוכים משמעותית ביחס לתמורה המתקבלת מרכישת דירה רחבת ידיים. לכך יש להוסיף את הטבות המס להן זכאים תושבי נהריה (12 אחוז עד להכנסה שנתית של 204 אלף שקל) והפטור ממס רכישה שהוחל לאחרונה, שהופכים את קניית הדירה ב"קריית יצחק שמיר" לכדאית הרבה יותר, הן מבחינת היכולת להחזיר בצורה מדודה את המשכנתא והן מבחינת האפשרות לקנות דירה גדולה יותר במחיר משתלם ביותר.
התכנון המפורט והמרהיב של פרויקט The valley מתעל היטב את המשאבים העומדים לרשות המתכננים, ומיקומם של מגדלי הדירות מעניק חווית מגורים ייחודית בתוך קהילה תוססת וצעירה. מעבר לעיצוב ולחדשנות, מציע הפרויקט מגוון עצום של דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, פנטהאוזים הממוקמים בקומה ה-17 – הכי גבוהה בנהריה - ומתפרשים על פני 150 מטר בנוי ומרפסת שממנה נשקף כל האזור הצפוני היפיפה, וגם דירות גן מרווחות במיוחד של 143 מטר עם גינה מפוארת.
4 צפייה בגלריה
The Valley
The Valley
The Valley
(סטודיו Olin)

4 צפייה בגלריה
The Valley
The Valley
The Valley
(סטודיו Olin)
הפרויקט, שבו ייבנו כ-1,300 דירות, כבר מושך אליו זוגות צעירים המבקשים לבנות את עתידם בנהריה ולעבור אליו מהשכונות הוותיקות יותר, אנשי הייטק, רופאים, אולוכסיה חזקה, וגם ציבור נרחב של משקיעים. השכונה נמצאת במיקום אסטרטגי בצפון מזרח נהריה, סמוך לרכבת ולצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 4 וכביש 89, שבקרוב יתחבר לכביש 6, ויאפשרו גישה לכל אזור בארץ ויציאה מהירה וחלקה מהעיר ללא פקקים. תכנון הפרויקט כולו, והשכונה בפרט, יוצרים נגישות במרחק הליכה לקניון ארנה, לטיילת העיר, לחוף הים ועוד.
את ההצלחה הגדולה אפשר גם להציג במספרים: בתוך ארבעה חודשים בלבד, נמכרו בשלב ב' של השיווק כל 190 הדירות של מחיר למשתכן. חיזוק לאומי נוסף לפרויקט מגיע בדמות הסכם הגג שחתמה המדינה עם נהריה, ובמסגרתו יוקמו בה תשתיות חדשניות לאורך כל השכונה אשר ישרתו את העתידים לגור בה על כל צרכיהם כולל בתי ספר, גני ילדים, פארקים ירוקים ועוד.
ב"גשם החזקות" מציינים כי המגמה כיום היא לקנות דירות מרווחות וגדולות יותר: "המחירים מאפשרים לדיירים להשקיע קצת יתר ולקבל דירות גדולות הרבה יותר, פנטהאוזים עם מרפסות עוצמתיות ודירות גן עם גינות גדולות. החשיבה על גודל המשפחה, ההתרחבות האפשרית והאופציות הקיימות לרכוש דירות של 150 מטר במחירים נוחים, מתורגמים יחד לרכישה משתלמת במיוחד. אנחנו מרגישים זאת היטב בקרב המתעניינים וגם בקרב הרוכשים בפרויקט".
מוזמנים לבקר אותנו באתר!