בשנה המפתיעה בחייה של פאני בוזגלו היא הספיקה להרחיב את עסק התכשיטים שלה ללאס וגאס, להפוך למנטורית לענייני גירושים ולקבל תוכנית רדיו משלה שתעלה בקרוב ברדיו חיפה.
אשתו האנונימית של מאמן הכדורגל אוהד בוזגלו עד לפני שנתיים, שנחשפה עם הקרנת הסדרה "הבוזגלוס", מרגישה שהגירושים בנו אותה.
6 צפייה בגלריה
פאני בוזגלו. "כיף להיות מפורסמת" | צילום: גיל נחושתן
פאני בוזגלו. "כיף להיות מפורסמת" | צילום: גיל נחושתן
פאני בוזגלו. "כיף להיות מפורסמת" | צילום: גיל נחושתן
"לא ידעתי עם מה אני מסוגלת להתמודד. החיים מכינים לך הפתעה ואת שואלת את עצמך איך לצאת מזה", היא אומרת.
"יכולתי לשקוע בדיכאון אבל החלטתי למנף את עצמי. זה היה שיעור מדהים. אני תמיד רואה את חצי הכוס המלאה, גם במשבר הגירושים".
אין לי טאקט
סדרת הדוקו ריאליטי המשודרת בערוצי הלוויין מציגה את בני בוזגלו, משפחת הכדורגלנים הישראלית מראשון לציון.
ההורים יעקב וחני, ארבעת הבנים ונשותיהם: אוהד ופאני, אסי ועדי, מאור ומירן, אלמוג ונטליה. הסדרה מלווה את חייהם ועוקבת אחר פציעתו של מאור בוזגלו, הניתוח שלו בלונדון והשיקום הארוך, מתעדת שיחות סלון משפחתיות ומתחקה אחר פרידתם של אוהד ופאני.
6 צפייה בגלריה
פאני ואוהד בוזגלו. "בחיים לא הייתי מספר שתיים ולא אהיה" | צילום: פרטי
פאני ואוהד בוזגלו. "בחיים לא הייתי מספר שתיים ולא אהיה" | צילום: פרטי
פאני ואוהד בוזגלו. "בחיים לא הייתי מספר שתיים ולא אהיה" | צילום: פרטי
בני הזוג נפרדו חודשיים לפני תחילת הצילומים, ואוהד חזר אל בית הוריו בראשון. פאני שבה אל הוריה בעכו עם ארבעת ילדיהם. העובדה הזאת לא השאירה אותה מחוץ לסיפור. למען הצילומים אפילו נערך שחזור: העונה הראשונה נפתחת ביום שבו אוהד עוזב את הבית, ובפרק סיום העונה נמצאים בני הזוג על מדרגות הרבנות.
למה עניין אותך להיכנס לסדרה?
"לא עניין אותי, אבל קיבלנו הצעה שכל אחד מאיתנו יציג את הסיפור ולא היתה לי בעיה לחשוף את החיים האישיים שלי. אני שלמה עם האמת שלי.
"מצאתי את עצמי מול מצלמות וסאונד בעולם שלא הכרתי. בהתחלה נזהרתי, אבל בשלב מסוים נפתחתי, כאילו המצלמה לא קיימת ואני מדברת רק עם הבמאית.
"כשאתה רואה את חייך על המסך אתה בוחן אותם אחרת ומבין טוב יותר מה היה נכון לאותה נקודת זמן. היום אני לגמרי נינוחה מול שלוש מצלמות ומיקרופון שמחובר אליי. זה לא מרגש אותי, אין לי טאקט ואני לא פוליטקלי קורקט".
אין גבולות ומגבלות?
"אין לי קווים אדומים, אני מדברת על הכל. בעונה השלישית יש פרק שלם סביב תמונה שהעליתי באינסטגרם. בסדרה קוראים לה "תמונת העירום", והיא גרפה ביקורת מטורפת מצד המשפחה של אוהד.
6 צפייה בגלריה
"זה עירום אמנותי וזה עבר את הסלקציה שלי" | צילום: קארין לוי
"זה עירום אמנותי וזה עבר את הסלקציה שלי" | צילום: קארין לוי
"זה עירום אמנותי וזה עבר את הסלקציה שלי" | צילום: קארין לוי
"אחותי קנתה לי בושם במתנה וצילמה אותי בבית מלון. הפוקוס על הבקבוק, ואני נראית מאחור במטושטש, שוכבת על המיטה לובשת רק שורט ג'ינס.
"הצילום קיבל המון חשיפה וביקורות, שאלו אותי איך אני מעלה תמונות כאלה כשיש לי ילדים ואיזה מסר אני מעבירה. עניתי שזה עירום אמנותי, שהתמונה לא מראה משהו שלא רואים בבגד ים, ואם זה עבר את הסלקציה שלי, הדעות של האחרים לא מעניינות אותי.
"אוהד חשב שאני עושה טעות, ויעקב אמר שאנחנו עושים מלחמות על חשבון הילדים כי גם אוהד מעלה תמונות פרובוקטיביות. יש לנו חיכוכים כמובן, אבל תכלס התגרשנו בצורה טובה ובעונה השלישית אנחנו עושים מסיבת גירושים שתעצים את זה".
מסיבת גירושים?
"כן, תהיה הפקה מטורפת עם חברים, קרובים ומשפחה, כמו מסיבת חינה. זה רעיון שלנו, חשבנו עליו יחד. נגיד זה לזה כמה דברים, אני אבחר שתי שמלות, אחת מהן בטוח תהיה לבנה, ואוהד יעניק לי טבעת יהלום".
אולי תקבלי ממנו שוב הצעת נישואים.
"לא חוזרת לאחור. למה לי? הוא שאל מה להביא וביקשתי טבעת יהלום. לא קיבלתי כזאת באירוסים, ולקבל טבעת מהגרוש שלי עכשיו יכול להיות מהמם. קלוז'ר לא נורמלי. והעניין הוא בעיקר איך שימרנו את האידיליה למרות הגירושים".
אידיליה?
"ברור. שמנו את הפרק הזה מאחורינו, אבל נישאר משפחה לנצח. אין לנו זוגיות תחת אותה קורת גג, אבל צריך לשמר אותה כי יש ילדים שנלווה יחד לאוניברסיטה ולחופה.
"יש כאלה שלוקחים את הגירושים למקום של חרם והשמצות, לא אנחנו. עשיתי המון ויתורים כדי לשמר את הקשר בצורה טובה, בעיקר ויתורים כספיים. למה? כי רציתי שיהיה לאוהד מה לתת לילדים כשהם באים אליו, ובגלל שהוא אבא מפנק ויודע להעריך מה שעשיתי.
"החלטתי להיות מודל לחיקוי ואמא עצמאית שיש לה כוח. כל אשה יכולה להיות כזאת, זה עניין של בחירה. אנשים מציפים אותי בשאלות ובקשות לעצות באינסטגרם, ואני בונה קונספט של הרצאות, איך להתמודד עם גירושים בצורה טובה. הפכתי למנטורית בתחום כי אנשים רואים שאנחנו בטוב.
"היינו באילת בחופשה משפחתית ולפני שבוע הוא חגג יום הולדת והייתי במסיבה, וכל הבחורות שהוא איתן גם היו".
6 צפייה בגלריה
בוזגלו. "שמתי את הפרק הזה מאחוריי" | צילום: גיל נחושתן
בוזגלו. "שמתי את הפרק הזה מאחוריי" | צילום: גיל נחושתן
בוזגלו. "שמתי את הפרק הזה מאחוריי" | צילום: גיל נחושתן
ואין לך בעיה עם זה?
"לא. את הפרק הזה שמתי מאחוריי. הרגש מת כבר מזמן ובחיים הפרטיים שלו אני הכי מפרגנת בעולם. גם אני יכולתי להביא מישהו לאירוע אבל לא אעשה את זה, יותר בקטע מכבד. אם אני רוצה לעשות דברים אני לא מבקשת רשות וגם מעלה לאינסטגרם".
בתחילת המשבר רואים בסדרה שקשה לך.
"זה הגיע כרעם ביום בהיר, אף אחד לא יכול להגיב טוב לדבר כזה. היחסים בינינו היו מעולים, אבל הפיתוי בחוץ היה כל כך חזק שהוא פשוט נפל שם. קורה, אנחנו בני אדם. כשהכל נגיש בלחיצת כפתור השאלה אם אתה מספיק חזק כדי לתפוס את עצמך או שאתה הולך אחרי העדר.
"זאת הסיבה שפירקנו את הנישואים ואני לא מצטערת. ברגע הראשון העולם חרב ועלו תהיות מה עשיתי לא בסדר. כשחיברתי את הנקודות הבנתי שאני תקינה עם עצמי וגם אוהד אמר את זה. אז אם עשיתי הכל נכון ואין לי שום אשמה, למה שאשאר מספר שתיים? בחיים לא הייתי מספר שתיים ולא אהיה.
"לא יכולתי להכיל את העובדה שאני צריכה להיות השוטר ולבדוק. לא רוצה. בכל ויכוח קטן זה יצוף ויעיב על הקשר, זה משקע שאי אפשר לכפר עליו, ואני לא מסוג האנשים שיכולים להבליג. הבנתי שצריך להתחיל פרק חדש ממקום נקי".
פעם בוזגלו, תמיד בוזגלו
היא בת 32, אם לתאומים ליון וסאן (בת ובן, בני עשר וחצי), לרוי (חמש וחצי) ולתאי (ארבע), גרושה מבוקשת ואשה דעתנית שאינה חוששת להיות בעמדת מיעוט.
היא לא היססה לחשוף בסדרה איך גילתה במקרה התכתבות של בעלה עם אשה אחרת וכרטיס אשראי נוסף שהחזיק.
גם בראיון היא חדה וברורה כשהיא אומרת: "אוהד גדל בבית שבו אמא תמיד נמצאת לצד אבא, ובסדרה היא אומרת לי שכל גבר צריך את החופש שלו. לא עניתי לה, אבל המבט שלי אמר הכל. אני לא אקבל אף אחד שהיה בזרועות מישהי אחרת. אני לא אבכה בלילות".
בוזגלו גדלה בעכו, השנייה בשבעת ילדיהם של רחל ויעקב בן מוחא, והבטיחה לעצמה חיים בעיר הגדולה. את אוהד בוזגלו פגשה במסעדה בקריות בזמן מלחמת לבנון השנייה, כשהיתה עריקה מצה"ל.
6 צפייה בגלריה
הגברים לבית בוזגלו: מאור, אלמוג, יעקב, אוהד ואסי | צילום: עוז מועלם
הגברים לבית בוזגלו: מאור, אלמוג, יעקב, אוהד ואסי | צילום: עוז מועלם
הגברים לבית בוזגלו: מאור, אלמוג, יעקב, אוהד ואסי | צילום: עוז מועלם
"הוא הציע לי נישואים על גשר בראשון לציון", היא נזכרת. "פתאום הוא כרע ברך ואני מיד אמרתי 'כן'. נורא אהבתי אותו. עשר שנות הנישואים שלנו היו מדהימות ומלאות אהבה. הוא היה בעל מקסים, מכיל, רגיש וקנאי. אז וגם היום.
"אולי לכן לא הצלחתי להשלים עם האכזבה ממנו. היו לנו שיחות על בגידות. הוא תמיד היה גבר מחוזר, מטופח ומודע לעצמו, אבל היה לי הביטחון בגבר שלי. הוא ידע שזה ייהרג ובל יעבור מבחינתי. אני מדברת על בגידה באמון, ולא משנה אם היה שם משהו פיזי או לא. הוא לחץ על נקודה כואבת מדי".
היא עברה לראשון לציון והפכה לחלק ממשפחה שבה ארבעה אחים ספורטאים יישרו קו עם נוסחת הנישואים של כדורגלנים ודוגמניות.
"נכון, כולן יפות", היא אומרת, "וקיימת קנאה, אבל זה אנושי לקנא. לא מאמינים לי שאני נשארת רזה למרות שאני אוכלת המון ולא הולכת לחדר כושר. כך אמשיך כל עוד הגנטיקה תאפשר לי.
"נשארתי בקשרים טובים עם הגיסים והגיסות, בעיקר עם אלמוג ונטליה שעברו לקריית אתא כי עכשיו אלמוג משחק בהפועל חיפה. גם עם ההורים יש לי קשר מדהים. יעקב היה הכי לטובתי במשבר שלנו, הייתי כמו בת בשבילו.
"באחד הפרקים אוהד אומר שלא אוכל לעשות מה שבא לי גם לאחר הגירושים, ויעקב נוזף בו ואומר לו שלא יוכל למנוע מגרושתו את מה שהוא מרשה לעצמו. הוא אדם ליברלי ורציונלי ויודע לעשות הפרדה למרות שזה הבן שלו.
"אני הכלה שהוא הכי מחובר אליה עד היום. אנחנו משפחה לכל דבר. על הנייר חתמנו שאנחנו לא יחד, אבל בלב תמיד נהיה יחד. גם בתעודת הזהות אני עדיין בוזגלו. בעיקר בגלל הילדים".
אני לא קלת דעת
בראשון לציון היה לה מכון יופי ולפני שנתיים, כשחזרה לבית הוריה, החליטה לחפש לעצמה נישות חדשות. היא פתחה עם קארין, אחותה וחברתה הקרובה, את Bling kf, דוכן תכשיטים ושעונים מיובאים בקניון עזריאלי בעכו.
בין המשמרות בדוכן היא מצטלמת לעונה השלישית של הבוזגלוס ויש לה חוזה גם לרביעית. בין כל הדברים האלה היא מנהלת סדר יום צפוף סביב הילדים. 22 אלף העוקבים שלה באינסטגרם עדים גם לקצב בילויים מסחרר.
"אנשים שואלים איך אני מצליחה להתעורר ב־7:30 עם הילדים אחרי שביליתי עד 4:00 לפנות בוקר ולשלב גם עסק. אני לא ישנה הרבה, זה זמן מבוזבז", היא אומרת.
"אני מקפידה להישאר עם הרגליים על הקרקע ולא נותנת לטלוויזיה להשפיע לי על החיים. אני יציבה, לא קלת דעת. אני מבינה את התהילה ויודעת שלגברים יש סוג של פחד להתקרב אליי.
"יש רתיעה מנשים חזקות. הם חושבים שאם אני בטלוויזיה, יפה, עצמאית ואמא, צריך מישהו שיש לו רף גבוה מאוד כדי שאסתכל לכיוון שלו".
היית אמא צעירה מאוד.
"בדיעבד לא הייתי מקימה משפחה בגיל צעיר כל כך. צריך בשלות רגשית כדי להכיל את כולם. היום אמא שלי עוזרת לי המון. יש לי תנאים של מלכה אצל ההורים, אנחנו גרים בווילה גדולה עם חלק מאחיי.
6 צפייה בגלריה
"אני חייבת את זה לעצמי" | צילום: גיל נחושתן
"אני חייבת את זה לעצמי" | צילום: גיל נחושתן
"אני חייבת את זה לעצמי" | צילום: גיל נחושתן
"לילדים יש חדר ולי יש חדר. הם מקבלים המון אהבה ותשומת לב, משהו שילדים היום כבר לא מכירים. אבא הגיע מענף השיפוצים, ואמא היא עקרת בית מדהימה שיודעת איך בדיוק כל נכד אוהב את הפירה והספגטי שלו".
היא מכורה לקניות, מקבלת בשוויון נפש את הטוקבקים ואינה מפסיקה לתכנן קדימה. כשהגיעו שני אנשי עסקים אל הדוכן שלהן בקיץ האחרון והציעו להן להתרחב ללאס וגאס היא לא התלבטה.
"שרון ונדב הם ישראלים שיש להם עסקי קוסמטיקה בלאס וגאס. חשבתי להסתפק בסניף בתל אביב, אבל הם אהבו את הקונספט ולוקחים זיכיון של העסק, ויש אפשרות שנעבור לחו"ל לשנתיים.
"אני בעד לנסות, מקסימום אחזור. הילדים יישארו עם אוהד, כבר דיברתי איתו על זה והוא מאחל לי הצלחה. אני יודעת שיהיו אמהות שיהיה להן מה לומר, אבל אני חייבת את זה לעצמי. לא רוצה לחשוב בעוד עשר שנים שוויתרתי על הזדמנות בגלל הילדים. אני עושה את זה כדי לדאוג לכולנו לעתיד טוב יותר".
את מרגישה כמו שחקנית?
"אין לי כוונות להיות שחקנית, אבל כיף להיות מפורסמת. זה תוסף נכבד לאגו והקרובים אלייך גאים בך מאוד. האני מאמין שלי הוא לנצל את המומנטום, לחיות את הרגע".