הבחירות לראשות העיר עפולה יתקיימו רק בעוד שנתיים וארבעה חודשים, אך מאחורי הקלעים יש כאלה שמתחילים להיערך או לפחות מתחילים לחשוב על מועמדים פוטנציאליים שיתמודדו מול ראש העיר המכהן אבי אלקבץ.
2 צפייה בגלריה
בניין עיריית עפולה
בניין עיריית עפולה
בניין עיריית עפולה
(צילום: אלעד גרשגורן)
אחד השמות שעלו לאחרונה הוא שמו של רמי יוסף, פרופסור מן המניין באקטואריה ומימון במחלקה למנהל עסקים ויו"ר ועד הסגל האקדמי באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. בעבר כיהן כמנכ"ל עיריית עפולה.
פרופסור יוסף הגיב השבוע ל'ידיעות העמק' ואמר כי הוא אינו חושב כרגע על התמודדות לראשות העיר למרות פניות מצד תושבים. "אני גם שומע בעצמי את ההתייחסויות של כל מיני תושבים", אמר, "רצות שמועות ואנשים פונים אליי ומבקשים ממני להתמודד, אבל כרגע זה לא עומד על הפרק".
קשה להעריך כרגע, כשהבחירות עוד רחוקות, האם יוסף יקבל לבסוף החלטה להיכנס לחיים הפוליטיים ולהתמודד לראשות העיר. מבחינתו מהלך כזה הוא שינוי דרמטי בחייו והשאלה הגדולה אם הוא רוצה בכך.
2 צפייה בגלריה
פרופסור רמי יוסף כשכיהן כמנכ"ל העירייה
פרופסור רמי יוסף כשכיהן כמנכ"ל העירייה
פרופסור רמי יוסף כשכיהן כמנכ"ל העירייה
(צילום ארכיון: חגי אהרון)
קראו גם >>>
תושב העיר עפולה התייחס השבוע לאפשרות שפרופסור רמי יוסף יתמודד: "הציבור בעפולה משווע למשהו אחר. היריבות הבלתי נגמרת בין יצחק מירון לאבי אלקבץ לא מאפשרת באמת לעיר לצמוח. לכן דמות כמו רמי יוסף שנמצאת בקונצנזוס בקרב תושבי עפולה, אם יתמודד, הוא יכול בהחלט לנצח ולקחת את עפולה לכיוון אחר. עפולה זקוקה לשקט פוליטי. בעבר הוא כיהן כמנכ"ל העירייה ונדמה כי התקופה שם הביאה אותו למסקנה שהפוליטיקה באופייה הנוכחי היא לא מקום שבו הוא יכול להשפיע. הוא יכול להיות מועמד מליגה אחרת".
עוד עדכונים - חדשות מיינט העמק