במועצה האזורית עמק יזרעאל פועלים בימים אלה לסייע למשפחת שניצר מבית לחם הגלילית במימון הטסה רפואית לבנם גל שנפצע בטנזניה.
1 צפייה בגלריה
משפחת שניצר
משפחת שניצר
אתגר כלכלי לא פשוט
(צילום: באדיבות המשפחה)
בפוסט מרגש בנושא שכתב האח אודי שניצר נכתב: "לפני שלוש שנים נהרג עמר שניצר, בנם הצעיר של אילנה ודני, בנפילה מסוס, במהלך יום עבודה במשק עם אביו, בבית לחם הגלילית. עמר אושפז מחוסר הכרה עם פגיעה מוחית קשה, לאחר שנקבע מוות מוחי, תרמו הוריו את אבריו והצילו חמישה אנשים. שלוש שנים לאחר מכן, גל, בנם הבכור של אילנה ודני, שעובד בחקלאות בטנזניה, נפצע קשה, עבר כבר שני ניתוחים מורכבים ומועבר בשעות אלה באלונקה, בהטסה רפואית לישראל".
האח בפנייה מרגשת לסיוע כתב: "אין צורך לתת הסברים לגבי המצב הנפשי השביר של המשפחה שמתמודדת גם עם אתגר כלכלי לא פשוט. דני שניצר, אבא של גל ועמר, כבר מעל גיל 70 ועדיין קם מדי יום בחמש בבוקר לעבודה חקלאית, במטרה לשרוד כלכלית", כתב בן המשפחה בפסייבוק אודי שניצר, "עלות ההטסה הרפואית לישראל (אחרי הנחה) – 187,250 שקל. עלות דמי הפעלת ביטוח רפואי בישראל – 12,000 שקל ובנימה אישית, אילנה ודני, אנשים חמים עם לב ענק, שלאורך השנים האחרונות פתחו את גן עומר (שהוקם לזכרו של עומר ז"ל) ואת ביתם (כמו גם בשבוע שעבר) כדי לארח משפחות תורמי איברים ולהעביר את האמונה שלהם בחיים, בעשיה ובתרומה. תודה מראש לכל תמיכה שתתאפשר".
ניתן להעביר תרומות לבנק הפועלים דני ואילנה שניצר סניף 719 חשבון 337844 ביט 0502028595 או ב PayBox https://payboxapp.page.link/BWu1LsqnUBcxQyZK9 https://payboxapp.page.link/A1n2opa6FU2jf7vd6