שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם גורמי אכיפה נוספים ביצעו מבצע אכיפה רחב היקף נגד 86 רכבי שטח אשר גרמו נזק לשטחים חקלאיים במועצה האזורית מגידו.
2 צפייה בגלריה
מבצע אכיפה מגידו
מבצע אכיפה מגידו
מבצע אכיפה נרחב במגידו
( צילום: דוברות המשטרה)
מדוברות מג"ב נמסר כי במהלך סוף השבוע האחרון, שוטרי ומתנדבי מג"ב ביצעו מבצע אכיפה בשטחים החקלאיים בשטחי המועצה האזורית מגידו יחד עם שוטרי תנועה, השומר החדש, רשות הטבע והגנים, מחלקת הביטחון של מגידו, קק"ל, הסיירת הירוקה, יחידת הג'יפים של מגדל העמק, היחידה האווירית, מש"ק בטחוני גבעת עוז, קב"ט וראש המועצה האזורית מגידו.
המבצע התמקד ברכבי שטח אשר גורמים נזק לתוצרת ולתשתיות החקלאיים בשטחים החקלאיים תוך הפרת הסגר. על פי הודעת מג"ב במבצע השתתפו כ-35 שוטרי מג"ב ומתנדבים של גורמי האכיפה תוך שימוש בחסמים, מארבים ובאמצעי תצפית מיוחדים.
2 צפייה בגלריה
מבצע אכיפה מגידו
מבצע אכיפה מגידו
כוחות רבים השתתפו במבצע
( צילום: דוברות המשטרה)
במג"ב ציינו כי במהלך המבצע נבדקו 86 רכבי שטח ו- 120 חשודים. נרשמו 50 דו"חות הפרת סגר, 7 דו"חות תנועה, 3 הזמנות לדין, 2 הורדות על ידי בוחן, 1 מעצר של דרוש חקירה ו- 1 דו"ח קנאביס על סך 2000 שקל.
ראש המועצה האזורית מגידו איציק חולבסקי: "מדובר במבצע גדול וחשוב בהובלת מחלקת הביטחון של המועצה, מג"ב ותחנת מגדל העמק ובהשתתפות כוחות רבים ומתנדבים נפלאים התקיים במספר אזורים במועצה בדגש על אזור קיבוץ מגידו. המצב בשטח מאתגר, אבל נמשיך לשמור בנחישות ובכל הדרכים על שטחי המועצה".