ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ דן בימים האחרונים עם חברי המועצה בוריס יודיס ומיכאל ברקן והשלושה סיכמו על שורת תפקידים אותם ימלאו השניים בהתנדבות. במסגרת ההסכם יכהן ברקן כמשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון הקשישים ויודיס יכהן כמחזיק תיק הקליטה. ההצטרפות של השניים התאפשרה לאור שיתוף הפעולה שנרקם בין ברקן ויודיס לבין ראש העיר אלקבץ והנהלת העיר במהלך משבר הקורונה שפקד את המדינה.
2 צפייה בגלריה
מאחדים כוחות
מאחדים כוחות
מאחדים כוחות
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
היום, התארחו השניים יחד עם מנכ"לית מפלגת 'ישראל ביתנו' אינה זילברגרץ בלשכתו של אלקבץ וחתמו על הצטרפותה של סיעת גוש ישראל ביתנו לקואליציה של אלקבץ. לאחר הצטרפותם של השניים כעת מונה הקואליציה העירונית 13 חברי מועצה לעומת 4 באופוזיציה בלבד.
לאחר החתימה מסרו ברקן ויודיס: "אנחנו שמחים להצטרף לקואליציה העירונית ולתרום מניסיוננו לטובת תושבי עפולה והעולים מחבר העמים ובכלל. אנחנו מודים לאלקבץ על שיתוף הפעולה ובטוחים שבכוחות משותפים נעשה למען עפולה עוד שנים רבות".
2 צפייה בגלריה
מאחדים כוחות
מאחדים כוחות
מתחילים לשתף פעולה
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "אני מברך את מיכאל ובוריס על הצטרפותם לעשייה. במהלך תקופת הקורונה היינו בקשר ושיתפנו פעולה למען אוכלוסיית העולים מחבר העמים. ההצטרפות היא טבעית ונעשית למען כלל תושבי עפולה ואוכלוסיית העולים".