נוף הגליל אבלה והמומה ממותו בטרם עת של יוסי דוד, מעמודי התווך של העיר, יו"ר ארגון הגמלאים בעמקים ויקיר העיר.
1 צפייה בגלריה
יוסי דוד
יוסי דוד
יוסי דוד
(צילום: שרון צור)
בערב ראש השנה דוד התמוטט בפתאומיות ואושפז במצב קשה בבית חולים. ראש העיר רונן פלוט קרא לתושבי העיר להתפלל לשלומו, אך היום התבשרו תושבי העיר כי הוא נפטר.
דוד היה פעיל מאוד בחיי העיר. במשך שנים רבות ניהל את מחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית והיה אוהד הקבוצה. לאחר שיצא לגמלאות לקח על עצמו לנהל את סניף הגמלאים בעיר, אותו הפך למקום שוקק חיים עם מלא פעילויות
"הסתדרות הגמלאים אבלה על מותו של יו״ר הארגון במרחב עמקים צפוני יוסי דוד ושולחת את תנחומיה הכנים למשפחתו", ספד לו שמוליק מזרחי יו״ר הסתדרות הגמלאים, "יוסי היה מהפעילים הבולטים מבין ראשי המרחבים, יזם, ארגן והוביל, איבדנו חבר ועמית יקר. יהי זכרו ברוך".
ראש העיר רונן פלוט ספד לו בצאת השבת בדף הפייסבוק שלו: "יוסי היה דוגמה לתושב פעיל למען הציבור אבל גם חבר. הערכתי את האכפתיות שלו לאוכלוסיית הגמלאים ובעיקר את הישירות והנטייה שלו להגיד את מה שהוא חושב בלי לסנן, דוך בפנים. בקשר הוואטסאפ שלי איתו, שמורות הודעות רבות של יוסי על דברים שצריך לטפל, הוא היה מעיר את תשומת ליבי ממקום של ביקורת בונה, אבל לפני ואחרי הכול תמיד ידע להעריך וכשהייתי אומר לו שאני זה שצריך להודות לו הייתה בינינו הבנה בשתיקה ששנינו לא באמת צריכים תודה. אנחנו באותה הסירה ואין דבר שאנחנו רוצים יותר מאשר לראות בנוף הגליל חוף מבטחים, לא רק לנו אלא בעיקר עבור ילדינו ונכדינו הקטנים. לעולם לא אשכח את העמידה האיתנה של יוסי לצד מהלך שינוי שם העיר, למרות הקושי האישי שלו בהיותו וותיק שגדל בנצרת עילית. 'אני לא העניין' הוא הסביר בפשטות 'מה שחשוב זה הדורות הבאים ואין לי ספק שלהם יהיה יותר טוב בנוף הגליל'".